Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Literatura dla dzieci i młodzieży T.5
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Piąty tom "Literatury dla dzieci i młodzieży" oferuje kompleksowe spojrzenie na współczesne trendy w literaturze dla młodszych czytelników w latach 1989-2015. Tekst podzielony jest na cztery główne części, z których pierwsza skupia się na listach lektur dla młodych czytelników oraz na przedstawieniu trudnych tematów, takich jak II wojna światowa, śmierć, tabu oraz zagadnienia związane z gender. Omówione są tutaj również powiązania fabuł przeznaczonych dla dziewcząt oraz sposoby tworzenia postaci fantastycznych w nowoczesnych baśniach.
Kolejny segment publikacji bada realizację gatunkową horroru w literaturze dziecięcej, a także analizuje teksty przygodowo-podróżnicze i religijne. Dyskutuje się o roli książki w otoczeniu domowym i edukacyjnym oraz o nowych formach wyrazu literackiego, uwzględniających media, takie jak internet. Poruszono tu również wydawnicze aspekty funkcjonowania serii, komiksów polskich autorów i książek konwergencyjnych, a także zmiany w czasopismach dla młodych.
Trzecia część koncentruje się na tłumaczeniach literatury obcojęzycznej na język polski oraz na aktualnym stanie badań nad literaturą dla młodych odbiorców. Omawia również krytykę nieprofesjonalną, która często pojawia się w powierzchownych recenzjach publikacji dziecięcych.
Ostatnia sekcja poświęcona jest metodom pracy z młodym czytelnikiem. Przedstawia funkcjonowanie nowoczesnych bibliotek i mediatek oraz działania mające na celu popularyzację czytelnictwa poza ich murami. Analizowany jest także temat biblioterapii, szczególnie w kontekście oswajania dziecięcych lęków, takich jak strach przed zasypianiem.
Tom piąty tej serii, z uwagi na szeroki zakres omawianych zagadnień, jest dedykowany wszystkim zainteresowanym literaturą dziecięcą i młodzieżową, jej rynkiem oraz instytucjami wspierającymi jej popularyzację – od studentów, przez pracowników naukowych, po bibliotekarzy i innych pracowników kultury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Piąty tom "Literatury dla dzieci i młodzieży" oferuje kompleksowe spojrzenie na współczesne trendy w literaturze dla młodszych czytelników w latach 1989-2015. Tekst podzielony jest na cztery główne części, z których pierwsza skupia się na listach lektur dla młodych czytelników oraz na przedstawieniu trudnych tematów, takich jak II wojna światowa, śmierć, tabu oraz zagadnienia związane z gender. Omówione są tutaj również powiązania fabuł przeznaczonych dla dziewcząt oraz sposoby tworzenia postaci fantastycznych w nowoczesnych baśniach.
Kolejny segment publikacji bada realizację gatunkową horroru w literaturze dziecięcej, a także analizuje teksty przygodowo-podróżnicze i religijne. Dyskutuje się o roli książki w otoczeniu domowym i edukacyjnym oraz o nowych formach wyrazu literackiego, uwzględniających media, takie jak internet. Poruszono tu również wydawnicze aspekty funkcjonowania serii, komiksów polskich autorów i książek konwergencyjnych, a także zmiany w czasopismach dla młodych.
Trzecia część koncentruje się na tłumaczeniach literatury obcojęzycznej na język polski oraz na aktualnym stanie badań nad literaturą dla młodych odbiorców. Omawia również krytykę nieprofesjonalną, która często pojawia się w powierzchownych recenzjach publikacji dziecięcych.
Ostatnia sekcja poświęcona jest metodom pracy z młodym czytelnikiem. Przedstawia funkcjonowanie nowoczesnych bibliotek i mediatek oraz działania mające na celu popularyzację czytelnictwa poza ich murami. Analizowany jest także temat biblioterapii, szczególnie w kontekście oswajania dziecięcych lęków, takich jak strach przed zasypianiem.
Tom piąty tej serii, z uwagi na szeroki zakres omawianych zagadnień, jest dedykowany wszystkim zainteresowanym literaturą dziecięcą i młodzieżową, jej rynkiem oraz instytucjami wspierającymi jej popularyzację – od studentów, przez pracowników naukowych, po bibliotekarzy i innych pracowników kultury.
