Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Godzina wychowawcza. Rozmowy o polskiej szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kwestia edukacji i wychowania pozostaje zawsze istotna, gdyż to właśnie w szkolnej ławie kształtują się przyszłe pokolenia obywateli. Mimo to, liczne reformy rzadko przynoszą oczekiwane efekty, a zamiast tego, szkoły zdają się pogrążać w chaosie. Aleksandra Szyłło podjęła się analizy wyzwań, z którymi boryka się polski system edukacji, oraz rozważa, jak szkoła mogłaby i powinna wyglądać. W książce przedstawia rozmowy z ekspertami w dziedzinie edukacji, którzy dzielą się swoimi spostrzeżeniami oraz wspomnieniami, odpowiadając na pytanie, jak uzdrowić obecny stan rzeczy.
Temat demokratyzacji w szkołach nie sprowadza się tylko do drobnych decyzji, takich jak wybór miejsc wycieczek czy dekoracji korytarzy. Krystyna Starczewska podkreśla, że prawdziwe zrozumienie demokracji wymaga jej praktycznego doświadczenia w kluczowych aspektach życia szkolnego.
Jacek "Jac" Jakubowski zauważa, że choć nie przepadał za szkołą, nieraz zdarzało mu się spotkać wyjątkowe osoby nawet w instytucjach, które wydawały się bezsensowne. Łukasz Ługowski natomiast mówi o konieczności, by szkoła sama się rozwijała, a nie tylko oczekiwała tego od uczniów.
Według Jacka Strzemiecznego, szkoła powinna wyposażać dzieci w umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami, rozwijania kreatywnych rozwiązań oraz podejmowania samodzielnych decyzji. Najważniejsze jest, by uczniowie wierzyli, że są ważną częścią społeczeństwa i mogą na nie wpływać.
Romuald Sadowski dodaje, że kluczem do sukcesu w nauczaniu jest autentyczna pasja i wiara w sens pracy, jaką wykonujemy. Maria Mach podkreśla, że idealna szkoła to taka, gdzie uczniowie nie tylko osiągają wysokie wyniki, lecz przede wszystkim notują postęp w odniesieniu do swoich wcześniejszych możliwości. Sukces mierzy się poprawą siebie samego.
Elżbieta Piotrowska-Gromniak zwraca uwagę na wagę współpracy z rodzicami jako wartościowych partnerów w procesie nauczania, co pozwala lepiej poznać uczniów i uniknąć wielu problemów edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kwestia edukacji i wychowania pozostaje zawsze istotna, gdyż to właśnie w szkolnej ławie kształtują się przyszłe pokolenia obywateli. Mimo to, liczne reformy rzadko przynoszą oczekiwane efekty, a zamiast tego, szkoły zdają się pogrążać w chaosie. Aleksandra Szyłło podjęła się analizy wyzwań, z którymi boryka się polski system edukacji, oraz rozważa, jak szkoła mogłaby i powinna wyglądać. W książce przedstawia rozmowy z ekspertami w dziedzinie edukacji, którzy dzielą się swoimi spostrzeżeniami oraz wspomnieniami, odpowiadając na pytanie, jak uzdrowić obecny stan rzeczy.
Temat demokratyzacji w szkołach nie sprowadza się tylko do drobnych decyzji, takich jak wybór miejsc wycieczek czy dekoracji korytarzy. Krystyna Starczewska podkreśla, że prawdziwe zrozumienie demokracji wymaga jej praktycznego doświadczenia w kluczowych aspektach życia szkolnego.
Jacek "Jac" Jakubowski zauważa, że choć nie przepadał za szkołą, nieraz zdarzało mu się spotkać wyjątkowe osoby nawet w instytucjach, które wydawały się bezsensowne. Łukasz Ługowski natomiast mówi o konieczności, by szkoła sama się rozwijała, a nie tylko oczekiwała tego od uczniów.
Według Jacka Strzemiecznego, szkoła powinna wyposażać dzieci w umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami, rozwijania kreatywnych rozwiązań oraz podejmowania samodzielnych decyzji. Najważniejsze jest, by uczniowie wierzyli, że są ważną częścią społeczeństwa i mogą na nie wpływać.
Romuald Sadowski dodaje, że kluczem do sukcesu w nauczaniu jest autentyczna pasja i wiara w sens pracy, jaką wykonujemy. Maria Mach podkreśla, że idealna szkoła to taka, gdzie uczniowie nie tylko osiągają wysokie wyniki, lecz przede wszystkim notują postęp w odniesieniu do swoich wcześniejszych możliwości. Sukces mierzy się poprawą siebie samego.
Elżbieta Piotrowska-Gromniak zwraca uwagę na wagę współpracy z rodzicami jako wartościowych partnerów w procesie nauczania, co pozwala lepiej poznać uczniów i uniknąć wielu problemów edukacyjnych.
