Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Geim
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzydziestoletni Henrik HP Pettersson jest człowiekiem, który niezmiennie poszukuje dróg na społeczny szczyt. Jego codzienność wypełniają chaotyczne działania, podyktowane nadmierną pewnością siebie i impulsywnością, podsycane przekonaniem, że świat nie dostrzega jego potencjału. Pewnego dnia HP natrafia na tajemniczy telefon komórkowy, który wprowadza go do Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po przejściu próbnego etapu, zostaje wpleciony w serię niezwykłych, a zarazem ryzykownych misji, które są rejestrowane i oceniane przez społeczność internetową. Z każdą ukończoną misją Gra staje się coraz bardziej porywająca, a nagrody bardziej przyciągające, co sprawia, że HP zyskuje na popularności i stawia czoła coraz groźniejszym wyzwaniom, starając się utrzymać swoją pozycję.
Rebecca Normén natomiast, to osoba, która ściśle kontroluje każdy aspekt swojego życia, co przekłada się na błyskawiczny rozwój jej kariery. Jednakże, ten uporządkowany świat zaczyna się trząść, gdy w swojej szafce odnajduje anonimowe i niepokojące wiadomości. Ktoś wie o szczegółach jej przeszłości, które miały pozostać sekretną. Dlaczego właśnie ona stała się obiektem tej niebezpiecznej rozgrywki? Czy ktoś próbuje sterować jej zachowaniem?
Kiedy Gra zaczyna coraz bardziej wpływać na życie HP i Rebecki, ich losy zaczynają się nieuchronnie ze sobą splatać. Pochłonięty przez wir wyzwań, HP dostrzega, że ta fascynująca rozgrywka jest jednocześnie śmiertelnie niebezpieczna. Kim jest osoba, która stoi za tą enigmatyczną Grą?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Trzydziestoletni Henrik HP Pettersson jest człowiekiem, który niezmiennie poszukuje dróg na społeczny szczyt. Jego codzienność wypełniają chaotyczne działania, podyktowane nadmierną pewnością siebie i impulsywnością, podsycane przekonaniem, że świat nie dostrzega jego potencjału. Pewnego dnia HP natrafia na tajemniczy telefon komórkowy, który wprowadza go do Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po przejściu próbnego etapu, zostaje wpleciony w serię niezwykłych, a zarazem ryzykownych misji, które są rejestrowane i oceniane przez społeczność internetową. Z każdą ukończoną misją Gra staje się coraz bardziej porywająca, a nagrody bardziej przyciągające, co sprawia, że HP zyskuje na popularności i stawia czoła coraz groźniejszym wyzwaniom, starając się utrzymać swoją pozycję.
Rebecca Normén natomiast, to osoba, która ściśle kontroluje każdy aspekt swojego życia, co przekłada się na błyskawiczny rozwój jej kariery. Jednakże, ten uporządkowany świat zaczyna się trząść, gdy w swojej szafce odnajduje anonimowe i niepokojące wiadomości. Ktoś wie o szczegółach jej przeszłości, które miały pozostać sekretną. Dlaczego właśnie ona stała się obiektem tej niebezpiecznej rozgrywki? Czy ktoś próbuje sterować jej zachowaniem?
Kiedy Gra zaczyna coraz bardziej wpływać na życie HP i Rebecki, ich losy zaczynają się nieuchronnie ze sobą splatać. Pochłonięty przez wir wyzwań, HP dostrzega, że ta fascynująca rozgrywka jest jednocześnie śmiertelnie niebezpieczna. Kim jest osoba, która stoi za tą enigmatyczną Grą?
