Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
KRYZYSOWE PUBLIC RELATIONS
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak relacjonować kryzys w sposób wspomagający jego rozwiązanie? W jaki sposób efektywnie zarządzać sytuacjami kryzysowymi? Autorka przedstawia analizę różnorodnych kryzysów, które dotknęły giełdowe korporacje, instytucje publiczne, lokalne samorządy oraz przedsiębiorstwa o różnej wielkości. Opisane są przykłady skutecznego zarządzania kryzysem, inicjatyw antykryzysowych oraz typowych błędów wynikających z braku przygotowania czy niewystarczającego doświadczenia. Niektóre z przypadków nie były wcześniej znane szerokiej publiczności, inne zaś wzbudziły szeroką debatę, choć nie zawsze ujawniano ich wszystkie aspekty.
Każdy przypadek kryzysowy został zanalizowany według schematu, który obejmuje: początkową sytuację wraz z opisem i pozycją rynkową firmy, przyczyny i pierwsze oznaki kryzysu, rozwój wydarzeń, jak również sposób, w jaki sytuacja była przedstawiana w mediach. Dopełnieniem analizy są skutki kryzysu, komentarze osób zaangażowanych w działania kryzysowe oraz podsumowanie kluczowych błędów lub decyzji skutkujących jego rozwiązaniem. Ta kompleksowa perspektywa, obejmująca chronologię wydarzeń, ich medialny odbiór oraz strategie działania, stanowi nowatorskie podejście w literaturze na temat zarządzania kryzysowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak relacjonować kryzys w sposób wspomagający jego rozwiązanie? W jaki sposób efektywnie zarządzać sytuacjami kryzysowymi? Autorka przedstawia analizę różnorodnych kryzysów, które dotknęły giełdowe korporacje, instytucje publiczne, lokalne samorządy oraz przedsiębiorstwa o różnej wielkości. Opisane są przykłady skutecznego zarządzania kryzysem, inicjatyw antykryzysowych oraz typowych błędów wynikających z braku przygotowania czy niewystarczającego doświadczenia. Niektóre z przypadków nie były wcześniej znane szerokiej publiczności, inne zaś wzbudziły szeroką debatę, choć nie zawsze ujawniano ich wszystkie aspekty.
Każdy przypadek kryzysowy został zanalizowany według schematu, który obejmuje: początkową sytuację wraz z opisem i pozycją rynkową firmy, przyczyny i pierwsze oznaki kryzysu, rozwój wydarzeń, jak również sposób, w jaki sytuacja była przedstawiana w mediach. Dopełnieniem analizy są skutki kryzysu, komentarze osób zaangażowanych w działania kryzysowe oraz podsumowanie kluczowych błędów lub decyzji skutkujących jego rozwiązaniem. Ta kompleksowa perspektywa, obejmująca chronologię wydarzeń, ich medialny odbiór oraz strategie działania, stanowi nowatorskie podejście w literaturze na temat zarządzania kryzysowego.
