Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komputerowy ćpun 2.0
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ponad trzy miliardy osób na całym świecie angażuje się w gry komputerowe, które dla wielu stanowią okazję do krótkiej ucieczki od rzeczywistości i sposobu na relaks po trudnym dniu. Dla innych jednak stają się początkiem kłopotów. W którym miejscu kończy się niewinna zabawa, a zaczyna uzależnienie? Jakie są skutki nadmiernego korzystania z gier i najważniejsze - jak skutecznie zaradzić temu wyzwaniu?
Krzysztof Piersa, który sam zmagał się z uzależnieniem od gier, zna ten świat doskonale. Od ponad sześciu lat, jako terapeuta uzależnień, podróżuje po Polsce, prowadząc zajęcia mające na celu zapobieganie takim problemom. W swojej książce dzieli się swoimi przemyśleniami, poruszając różne aspekty gamingowego świata: od sportu elektronicznego, przez ogromne kwoty wydawane na mikrotransakcje, po sytuacje, w których ośmiolatki spędzają nieprzespane noce przed monitorami. Dotyka również tematu pozytywnych stron edukacyjnych, które gry mogą oferować.
Gry same w sobie nie są jednoznacznie dobre ani złe. Mogą być fascynującą przygodą lub stać się źródłem głębokiej traumy. Wiele zależy od podejścia gracza, który decyduje, jaką rolę będą pełniły w jego życiu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ponad trzy miliardy osób na całym świecie angażuje się w gry komputerowe, które dla wielu stanowią okazję do krótkiej ucieczki od rzeczywistości i sposobu na relaks po trudnym dniu. Dla innych jednak stają się początkiem kłopotów. W którym miejscu kończy się niewinna zabawa, a zaczyna uzależnienie? Jakie są skutki nadmiernego korzystania z gier i najważniejsze - jak skutecznie zaradzić temu wyzwaniu?
Krzysztof Piersa, który sam zmagał się z uzależnieniem od gier, zna ten świat doskonale. Od ponad sześciu lat, jako terapeuta uzależnień, podróżuje po Polsce, prowadząc zajęcia mające na celu zapobieganie takim problemom. W swojej książce dzieli się swoimi przemyśleniami, poruszając różne aspekty gamingowego świata: od sportu elektronicznego, przez ogromne kwoty wydawane na mikrotransakcje, po sytuacje, w których ośmiolatki spędzają nieprzespane noce przed monitorami. Dotyka również tematu pozytywnych stron edukacyjnych, które gry mogą oferować.
Gry same w sobie nie są jednoznacznie dobre ani złe. Mogą być fascynującą przygodą lub stać się źródłem głębokiej traumy. Wiele zależy od podejścia gracza, który decyduje, jaką rolę będą pełniły w jego życiu.
