Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kodowanki na cztery pory roku. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Kodowanki na cztery pory roku" to zestaw twórczych zadań dla dzieci, który idealnie urozmaica zajęcia terapeutyczne. Wykonywanie tych ćwiczeń wywiera korzystny wpływ na rozwój umiejętności takich jak postrzeganie wzrokowe, koncentracja, koordynacja małej motoryki oraz myślenie logiczne. Ponadto, kodowanki inspirują dzieci do zdobywania podstawowej wiedzy z matematyki i informatyki w sposób nieszablonowy i angażujący. Tematyka zestawu, oparta na czterech porach roku, płynnie integruje się z całorocznym programem zajęć, będąc jednocześnie doskonałym punktem wyjścia do dyskusji i poszerzania wiedzy o otaczającym świecie. Dzieci mają okazję nie tylko rozwijać umiejętności kodowania, ale także odkrywać zależności związane z wiosną, latem, jesienią i zimą, pobudzając własną wyobraźnię i tworząc osobiste skojarzenia z każdą z pór roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Kodowanki na cztery pory roku" to zestaw twórczych zadań dla dzieci, który idealnie urozmaica zajęcia terapeutyczne. Wykonywanie tych ćwiczeń wywiera korzystny wpływ na rozwój umiejętności takich jak postrzeganie wzrokowe, koncentracja, koordynacja małej motoryki oraz myślenie logiczne. Ponadto, kodowanki inspirują dzieci do zdobywania podstawowej wiedzy z matematyki i informatyki w sposób nieszablonowy i angażujący. Tematyka zestawu, oparta na czterech porach roku, płynnie integruje się z całorocznym programem zajęć, będąc jednocześnie doskonałym punktem wyjścia do dyskusji i poszerzania wiedzy o otaczającym świecie. Dzieci mają okazję nie tylko rozwijać umiejętności kodowania, ale także odkrywać zależności związane z wiosną, latem, jesienią i zimą, pobudzając własną wyobraźnię i tworząc osobiste skojarzenia z każdą z pór roku.
