Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka porusza temat, który ma znaczenie nie tylko teoretyczne, ale również praktyczne, stanowiąc cenne źródło wiedzy dla specjalistów zajmujących się teorią polityki. Analizuje sposoby wpływania na zachowania polityczne obywateli oraz działania komunikacyjne, które mogą wykorzystywać mechanizmy perswazyjne dostępne dzięki komunikacji Web 2.0. Te narzędzia stają się szczególnie istotne, gdy społeczeństwo stoi przed ważnymi decyzjami dotyczącymi wyboru liderów na najwyższe stanowiska w państwie i dalszego uzasadnienia dokonanego wyboru. Badanie wpływu cyfrowych kanałów komunikacji na świadomość społeczną jest kluczowe zwłaszcza w kontekście legitymizacji decyzji podejmowanych przez obywateli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka porusza temat, który ma znaczenie nie tylko teoretyczne, ale również praktyczne, stanowiąc cenne źródło wiedzy dla specjalistów zajmujących się teorią polityki. Analizuje sposoby wpływania na zachowania polityczne obywateli oraz działania komunikacyjne, które mogą wykorzystywać mechanizmy perswazyjne dostępne dzięki komunikacji Web 2.0. Te narzędzia stają się szczególnie istotne, gdy społeczeństwo stoi przed ważnymi decyzjami dotyczącymi wyboru liderów na najwyższe stanowiska w państwie i dalszego uzasadnienia dokonanego wyboru. Badanie wpływu cyfrowych kanałów komunikacji na świadomość społeczną jest kluczowe zwłaszcza w kontekście legitymizacji decyzji podejmowanych przez obywateli.
