Książka - Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jeżeli myślisz, że masz pełną kontrolę nad swoimi decyzjami, prawdopodobnie podlegasz złudzeniu. Codziennie stajesz przed setkami wyborów, od drobnych, takich jak wybór szamponu, po bardziej złożone, jak decyzje finansowe. "Iluzja wyboru" odkrywa przed czytelnikami 16 i pół najważniejszych uprzedzeń psychologicznych wpływających na nasze codzienne decyzje. Każda osoba, niezależnie od branży, powinna znać te mechanizmy, ponieważ ich zrozumienie może sprawić, że efektywnie przyciągniesz nowych klientów, utrzymasz ich lojalność oraz poprawisz wyniki sprzedażowe. Badania psychologiczne pokazują, że nawet drobne modyfikacje w sposobie, w jaki prezentuje się produkty, mogą znacząco zmieniać decyzje zakupowe konsumentów. I tak, masz z tym styczność każdego dnia. Ta książka odpowie na pytania, jak skorzystać z takich zasad jak reguła peak end, siła precyzji, czy mądrość dowcipu. Dowiesz się również, jak efekt Ikea wpływa na popularność pewnych produktów, takich jak ciasta, oraz dlaczego po obejrzeniu jednego odcinka na Netflixie trudno nie sięgnąć po kolejne. Autor "The Choice Factory", Richard Shotton, bazując na licznych badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych obserwacjach, stworzył praktyczny przewodnik ukazujący, gdzie marketing zetknął się z psychiką klienta. Dlaczego niektóre produkty sprzedają się w mgnieniu oka, a inne pozostają niezauważone na półkach? "Iluzja wyboru" to podróż po zakamarkach ludzkiej psychiki, ułatwiająca zrozumienie procesu podejmowania decyzji. Anna Prończuk-Omiotek wraz z Krzysztofem Budą, a także Jonah Berger oraz Rory Sutherland rekomendują tę książkę jako niezbędnik dla każdego, kto chce wzbogacić swoje umiejętności marketingowe. Prosty język, jakim napisana jest książka, ułatwia nie tylko zrozumienie poznawczych błędów, ale również ich zastosowanie w praktyce – w sprzedaży, komunikacji czy działaniach marketingowych. To bezcenne narzędzie dla tych, którzy pragną wpływać na decyzje swoich klientów bez nachalnego marketingu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jeżeli myślisz, że masz pełną kontrolę nad swoimi decyzjami, prawdopodobnie podlegasz złudzeniu. Codziennie stajesz przed setkami wyborów, od drobnych, takich jak wybór szamponu, po bardziej złożone, jak decyzje finansowe. "Iluzja wyboru" odkrywa przed czytelnikami 16 i pół najważniejszych uprzedzeń psychologicznych wpływających na nasze codzienne decyzje. Każda osoba, niezależnie od branży, powinna znać te mechanizmy, ponieważ ich zrozumienie może sprawić, że efektywnie przyciągniesz nowych klientów, utrzymasz ich lojalność oraz poprawisz wyniki sprzedażowe. Badania psychologiczne pokazują, że nawet drobne modyfikacje w sposobie, w jaki prezentuje się produkty, mogą znacząco zmieniać decyzje zakupowe konsumentów. I tak, masz z tym styczność każdego dnia. Ta książka odpowie na pytania, jak skorzystać z takich zasad jak reguła peak end, siła precyzji, czy mądrość dowcipu. Dowiesz się również, jak efekt Ikea wpływa na popularność pewnych produktów, takich jak ciasta, oraz dlaczego po obejrzeniu jednego odcinka na Netflixie trudno nie sięgnąć po kolejne. Autor "The Choice Factory", Richard Shotton, bazując na licznych badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych obserwacjach, stworzył praktyczny przewodnik ukazujący, gdzie marketing zetknął się z psychiką klienta. Dlaczego niektóre produkty sprzedają się w mgnieniu oka, a inne pozostają niezauważone na półkach? "Iluzja wyboru" to podróż po zakamarkach ludzkiej psychiki, ułatwiająca zrozumienie procesu podejmowania decyzji. Anna Prończuk-Omiotek wraz z Krzysztofem Budą, a także Jonah Berger oraz Rory Sutherland rekomendują tę książkę jako niezbędnik dla każdego, kto chce wzbogacić swoje umiejętności marketingowe. Prosty język, jakim napisana jest książka, ułatwia nie tylko zrozumienie poznawczych błędów, ale również ich zastosowanie w praktyce – w sprzedaży, komunikacji czy działaniach marketingowych. To bezcenne narzędzie dla tych, którzy pragną wpływać na decyzje swoich klientów bez nachalnego marketingu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788382314687
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Richard Shotton

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info