Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy” to wyjątkowe źródło, które dostarcza kluczowych informacji potrzebnych do skutecznego rozpoczęcia działalności gospodarczej. Niezależnie od twoich biznesowych aspiracji czy branży, w której planujesz działać, ta książka pomoże ci opanować niezbędne umiejętności.
Wejście na rynek i uruchomienie własnej firmy to złożony proces pełen wyzwań i niepewności. To, jak zarządzisz procesem i jakie podejmiesz decyzje, zadecyduje o przyszłości twojego przedsięwzięcia. Istotne jest, abyś opanował kluczowe etapy, takie jak opracowanie skutecznego biznesplanu, przygotowanie przekonujących prezentacji dla potencjalnych inwestorów oraz zdobycie pierwszego kredytu. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce dowiesz się, jak ocenić swój biznesowy pomysł przed zainwestowaniem środków oraz jak nie tylko wykorzystywać istniejące możliwości, ale również tworzyć nowe.
Książka oferuje kompletny przegląd tematów związanych z przedsiębiorczością, oparty na bogatych zasobach teoretycznych i praktycznych „Harvard Business Review”. Zaleca się, aby była ona nieodłącznym towarzyszem każdego etapu rozwoju twojej firmy, zwiększając tym samym szanse na sukces rynkowy.
W podręczniku znajdziesz szczegółowy proces tworzenia własnej działalności, w tym aspekty finansowania na różnych jej etapach. Książka zawiera również przegląd najnowszych badań i teorii na temat przedsiębiorczości, autorstwa uznanych ekspertów jak Marc Andreessen i Reid Hoffman. Czytelnik zapozna się z najlepszymi praktykami biznesowymi oraz inspirującymi historiami firm, takich jak Airbnb czy eBay.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
58.16 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 11
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 11 szt.
„Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy” to wyjątkowe źródło, które dostarcza kluczowych informacji potrzebnych do skutecznego rozpoczęcia działalności gospodarczej. Niezależnie od twoich biznesowych aspiracji czy branży, w której planujesz działać, ta książka pomoże ci opanować niezbędne umiejętności.
Wejście na rynek i uruchomienie własnej firmy to złożony proces pełen wyzwań i niepewności. To, jak zarządzisz procesem i jakie podejmiesz decyzje, zadecyduje o przyszłości twojego przedsięwzięcia. Istotne jest, abyś opanował kluczowe etapy, takie jak opracowanie skutecznego biznesplanu, przygotowanie przekonujących prezentacji dla potencjalnych inwestorów oraz zdobycie pierwszego kredytu. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce dowiesz się, jak ocenić swój biznesowy pomysł przed zainwestowaniem środków oraz jak nie tylko wykorzystywać istniejące możliwości, ale również tworzyć nowe.
Książka oferuje kompletny przegląd tematów związanych z przedsiębiorczością, oparty na bogatych zasobach teoretycznych i praktycznych „Harvard Business Review”. Zaleca się, aby była ona nieodłącznym towarzyszem każdego etapu rozwoju twojej firmy, zwiększając tym samym szanse na sukces rynkowy.
W podręczniku znajdziesz szczegółowy proces tworzenia własnej działalności, w tym aspekty finansowania na różnych jej etapach. Książka zawiera również przegląd najnowszych badań i teorii na temat przedsiębiorczości, autorstwa uznanych ekspertów jak Marc Andreessen i Reid Hoffman. Czytelnik zapozna się z najlepszymi praktykami biznesowymi oraz inspirującymi historiami firm, takich jak Airbnb czy eBay.