Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gdy dziecko ma problemy z czytaniem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Umiejętność sprawnego odczytywania informacji z tekstu pisanego, czyli czytania, jest kluczowa dla uczniów w początkowych klasach szkoły podstawowej. Choć sama w sobie nie gwarantuje sukcesu edukacyjnego, stanowi fundament, na którym opiera się zdolność do przyswajania wiedzy na dalszych etapach nauki. Niniejsza książka skierowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych, prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, jak i nauczycieli pracy z najmłodszymi uczniami. Jej adresatami są także rodzice, którzy pragną wesprzeć swoje dzieci w nauce czytania. W publikacji znajdziemy wiele praktycznych rad i metod, które mogą pomóc w pracy z dziećmi zagrożonymi dysleksją oraz tymi, które napotykają trudności z czytaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Umiejętność sprawnego odczytywania informacji z tekstu pisanego, czyli czytania, jest kluczowa dla uczniów w początkowych klasach szkoły podstawowej. Choć sama w sobie nie gwarantuje sukcesu edukacyjnego, stanowi fundament, na którym opiera się zdolność do przyswajania wiedzy na dalszych etapach nauki. Niniejsza książka skierowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych, prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, jak i nauczycieli pracy z najmłodszymi uczniami. Jej adresatami są także rodzice, którzy pragną wesprzeć swoje dzieci w nauce czytania. W publikacji znajdziemy wiele praktycznych rad i metod, które mogą pomóc w pracy z dziećmi zagrożonymi dysleksją oraz tymi, które napotykają trudności z czytaniem.
