Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gadane
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Gadane stanowi przykład poetyckiej inkarnacji postmodernistycznego konceptu „work in progress”. Właśnie temu podejściu służy kompozycja cyklu obejmującego trzydzieści trzy liryki zamieszczone w tym tomie. Przedstawiona rzeczywistość to opowieść o świecie znajdującym się w stanie entropii. Bohater liryczny nie stara się scalić ani nadawać głębszego znaczenia otaczającemu go chaosowi. Projekt ten, jeśli posłużyć się współczesnym językiem, przeciwstawia się niektórym tradycyjnym wizjom liryki, które jeszcze niedawno dążyły do porządkowania chaosu. Kluczowym materiałem lirycznym w twórczości Kozłowskiego jest właśnie chaos, któremu poeta próbuje nadać chwilowy, a nie wieczny i usystematyzowany, płynny kształt w zmiennym świecie ponowoczesności. Nonszalancja „ja” lirycznego ukrywa zarówno literackie gry z formą, jak i zabawy z czytelnikiem. Wybrana przez autora Gadanego strategia pisarska, poprzez swą fragmentaryczność i sposób, w jaki podmiot liryczny odnosi się do świata, przywodzi na myśl utwory Mirona Białoszewskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Gadane stanowi przykład poetyckiej inkarnacji postmodernistycznego konceptu „work in progress”. Właśnie temu podejściu służy kompozycja cyklu obejmującego trzydzieści trzy liryki zamieszczone w tym tomie. Przedstawiona rzeczywistość to opowieść o świecie znajdującym się w stanie entropii. Bohater liryczny nie stara się scalić ani nadawać głębszego znaczenia otaczającemu go chaosowi. Projekt ten, jeśli posłużyć się współczesnym językiem, przeciwstawia się niektórym tradycyjnym wizjom liryki, które jeszcze niedawno dążyły do porządkowania chaosu. Kluczowym materiałem lirycznym w twórczości Kozłowskiego jest właśnie chaos, któremu poeta próbuje nadać chwilowy, a nie wieczny i usystematyzowany, płynny kształt w zmiennym świecie ponowoczesności. Nonszalancja „ja” lirycznego ukrywa zarówno literackie gry z formą, jak i zabawy z czytelnikiem. Wybrana przez autora Gadanego strategia pisarska, poprzez swą fragmentaryczność i sposób, w jaki podmiot liryczny odnosi się do świata, przywodzi na myśl utwory Mirona Białoszewskiego.
