Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filmoterapia. Scenariusze zajęć w edukacji filmowej dzieci i dorosłych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka jest kompendium doświadczeń autorki w rozwijaniu dziedziny filmoterapii. Zawiera szczegółowy przegląd programów edukacyjnych realizowanych w Polsce, a także scenariusze zajęć filmowych opracowane przez autorkę dla inicjatyw takich jak Akademia Planete + DOC oraz Młodzieżowa Akademia Filmowa w Gliwicach.
W drugiej części publikacji znajdziemy propozycje najnowszych filmów, pogrupowane według kategorii wiekowych, oraz szczegółowe plany zajęć z zastosowaniem tych tytułów. Obejmuje to różnorodne opcje, dostosowane zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych.
Filmoterapia pokazuje, jak istotne jest integrowanie edukacji filmowej od wczesnych lat życia. Jest to proste i dostępne narzędzie, które może sprostać zarówno wymaganiom edukacyjnym, jak i wychowawczym w dynamicznie zmieniającym się świecie. Książka stanowi wartościową propozycję dla praktyków, nauczycieli, pedagogów, terapeutów, wychowawców, rodziców oraz wszystkich pasjonatów kina.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka jest kompendium doświadczeń autorki w rozwijaniu dziedziny filmoterapii. Zawiera szczegółowy przegląd programów edukacyjnych realizowanych w Polsce, a także scenariusze zajęć filmowych opracowane przez autorkę dla inicjatyw takich jak Akademia Planete + DOC oraz Młodzieżowa Akademia Filmowa w Gliwicach.
W drugiej części publikacji znajdziemy propozycje najnowszych filmów, pogrupowane według kategorii wiekowych, oraz szczegółowe plany zajęć z zastosowaniem tych tytułów. Obejmuje to różnorodne opcje, dostosowane zarówno dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych.
Filmoterapia pokazuje, jak istotne jest integrowanie edukacji filmowej od wczesnych lat życia. Jest to proste i dostępne narzędzie, które może sprostać zarówno wymaganiom edukacyjnym, jak i wychowawczym w dynamicznie zmieniającym się świecie. Książka stanowi wartościową propozycję dla praktyków, nauczycieli, pedagogów, terapeutów, wychowawców, rodziców oraz wszystkich pasjonatów kina.
