Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-learning - projektowanie, organizowanie, realizowanie i ocena. Metody, narzędzia i dobre praktyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia temat e-learningu jako dynamicznego procesu edukacyjnego, który przebiega przez cztery kluczowe etapy: projektowanie, organizację, realizację oraz ewaluację. Na każdym z tych etapów konieczne jest podjęcie określonych działań, aby e-learning był efektywny i umożliwiał osiągnięcie zamierzonych celów edukacyjnych. Autorka skupia się na metodologii tworzenia kursów e-learningowych, skutecznych strategiach prowadzenia nauki online, jak również metodach i zasadach rzetelnej oceny wyników uczestników kursów, oraz tworzeniu angażujących materiałów dydaktycznych.
W książce znajdziemy praktyczne porady dotyczące:
- projektowania, organizacji i realizacji wysokiej jakości kursów online, które umożliwiają osiągnięcie zamierzonych celów edukacyjnych,
- efektywnej komunikacji i interakcji, organizacji pracy grupowej, oraz strategii motywowania uczestników do aktywnego uczenia się,
- zastosowania odpowiednich strategii i kryteriów oceny postępów, które wspierają uczestników w procesie nauki i zachęcają ich do dalszego rozwoju,
- aktywizacji uczestników kursów e-learningowych, tak, aby byli chętni do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla trenerów biznesowych, firm szkoleniowych, nauczycieli różnych szczebli edukacji, wykładowców akademickich, jak i menedżerów odpowiedzialnych za rozwój e-learningu w przedsiębiorstwach. Dzięki niej można dowiedzieć się, jak skutecznie projektować i realizować kursy oraz szkolenia e-learningowe, a także jak przeprowadzać ich ocenę jakości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zgłębia temat e-learningu jako dynamicznego procesu edukacyjnego, który przebiega przez cztery kluczowe etapy: projektowanie, organizację, realizację oraz ewaluację. Na każdym z tych etapów konieczne jest podjęcie określonych działań, aby e-learning był efektywny i umożliwiał osiągnięcie zamierzonych celów edukacyjnych. Autorka skupia się na metodologii tworzenia kursów e-learningowych, skutecznych strategiach prowadzenia nauki online, jak również metodach i zasadach rzetelnej oceny wyników uczestników kursów, oraz tworzeniu angażujących materiałów dydaktycznych.
W książce znajdziemy praktyczne porady dotyczące:
- projektowania, organizacji i realizacji wysokiej jakości kursów online, które umożliwiają osiągnięcie zamierzonych celów edukacyjnych,
- efektywnej komunikacji i interakcji, organizacji pracy grupowej, oraz strategii motywowania uczestników do aktywnego uczenia się,
- zastosowania odpowiednich strategii i kryteriów oceny postępów, które wspierają uczestników w procesie nauki i zachęcają ich do dalszego rozwoju,
- aktywizacji uczestników kursów e-learningowych, tak, aby byli chętni do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla trenerów biznesowych, firm szkoleniowych, nauczycieli różnych szczebli edukacji, wykładowców akademickich, jak i menedżerów odpowiedzialnych za rozwój e-learningu w przedsiębiorstwach. Dzięki niej można dowiedzieć się, jak skutecznie projektować i realizować kursy oraz szkolenia e-learningowe, a także jak przeprowadzać ich ocenę jakości.
