Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecko w rodzinie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzieci, które znajdują się w świecie zaaranżowanym przez dorosłych, często stają w obliczu warunków niesprzyjających ich naturalnym potrzebom – zarówno fizycznym, jak i, co istotniejsze, psychicznym. Szczególną uwagę należy zwrócić na ich rozwój intelektualny i emocjonalny. Dorośli często narzucają własne zasady, wierząc, że przygotowują dzieci do funkcjonowania w otoczeniu społecznym w przyszłości. Maria Montessori, ponad sto lat temu, wniosła świeże spojrzenie na edukację, wprowadzając metodę, która skupiała się na „pracy dla dziecka” i wspieraniu jego naturalnego, wewnętrznie motywowanego postępu. Dzięki tej filozofii, istotne jest stworzenie środowiska, które promuje spontaniczność i kreatywność dziecka, wspierając jego rozwój psychofizyczny, kulturowy i społeczny. Metoda Montessori zrewolucjonizowała nasze postrzeganie dzieciństwa, roli dzieci w społeczeństwie oraz obowiązków rodziców względem ich rozwoju. Obserwując dzieci w szkołach Montessori, które w atmosferze spokoju i koncentracji mogły rozwijać swoje umiejętności i ujawniać różnorodne talenty, zauważamy, jak nieświadomie możemy popełniać błędy w naszych relacjach z najmłodszymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
22.66 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Dzieci, które znajdują się w świecie zaaranżowanym przez dorosłych, często stają w obliczu warunków niesprzyjających ich naturalnym potrzebom – zarówno fizycznym, jak i, co istotniejsze, psychicznym. Szczególną uwagę należy zwrócić na ich rozwój intelektualny i emocjonalny. Dorośli często narzucają własne zasady, wierząc, że przygotowują dzieci do funkcjonowania w otoczeniu społecznym w przyszłości. Maria Montessori, ponad sto lat temu, wniosła świeże spojrzenie na edukację, wprowadzając metodę, która skupiała się na „pracy dla dziecka” i wspieraniu jego naturalnego, wewnętrznie motywowanego postępu. Dzięki tej filozofii, istotne jest stworzenie środowiska, które promuje spontaniczność i kreatywność dziecka, wspierając jego rozwój psychofizyczny, kulturowy i społeczny. Metoda Montessori zrewolucjonizowała nasze postrzeganie dzieciństwa, roli dzieci w społeczeństwie oraz obowiązków rodziców względem ich rozwoju. Obserwując dzieci w szkołach Montessori, które w atmosferze spokoju i koncentracji mogły rozwijać swoje umiejętności i ujawniać różnorodne talenty, zauważamy, jak nieświadomie możemy popełniać błędy w naszych relacjach z najmłodszymi.