Książka - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W dzisiejszym świecie, gdzie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki przez internet, konsumenci podejmują decyzje zakupowe w zupełnie nowy sposób. Jak wynika z badań Google i Forrester, około 70% kupujących korzysta z zasobów online, zanim zdecyduje się na zakup w tradycyjny sposób. To, co klienci znajdują w sieci na temat firmy lub produktu, ma teraz kluczowe znaczenie i przewyższa wpływ bezpośrednich rozmów ze sprzedawcami.

W książce "Co chce wiedzieć klient?" Marcus Sheridan przedstawia, jak inbound marketing może pomóc w lepszym zrozumieniu klientów. Sheridan odkrywa pięć głównych kategorii pytań, które konsumenci zadają, oraz rodzaje treści odpowiadające na te pytania, aby zwiększyć ruch, konwersję, uzyskać leady i poprawić sprzedaż. Kluczowe pytania wyszukiwane przez klientów, zarówno w segmentach B2B, jak i B2C, pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Lektura tej książki umożliwi ci lepsze wykorzystanie technologii do rozmów z klientami w czasie rzeczywistym i tworzenie atrakcyjnych treści na stronie internetowej firmy, dzięki którym uprościsz ich przeprowadzanie przez lejek sprzedażowy. Dowiesz się również, jak samodzielnie nagrać siedem różnych rodzajów filmów wideo, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, zgodnie z przewidywaniami, że w 2022 roku materiały wideo będą stanowić 82% aktywności konsumenckiej online. Sheridan pokazuje też, jak zaangażować swój zespół w tworzenie inspirujących treści poprzez moc insourcingu.

Książka ta nie jest po prostu kolejną pozycją o marketingu treści. "Co chce wiedzieć klient?" to efekt pięciu lat praktycznych doświadczeń i testów, podsumowanych nowatorską strategią TAYA (They Ask, You Answer). Sheridan pokazuje, jak zbudować zaufanie u klientów, odpowiadając na ich pytania i rozpraszając ich wątpliwości w sposób otwarty i szczery. Dla Łukasza Kosuniaka, eksperta marketingu B2B, zastosowanie perspektywy klienta jest kluczem do zdobycia zaufania, co zostało dokładnie opisane w tej książce. Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing, uważa tę książkę za obowiązkową lekturę dla sprzedawców i menedżerów treści, podkreślając jej znaczenie w budowaniu otwartej i argumentowanej komunikacji. Sheridan zaprasza do stania się nauczycielem, przewodnikiem i drogowskazem dla klienta w nowej rzeczywistości zakupowej, która opiera się na pytaniach i uwzględnieniu emocji konsumentów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W dzisiejszym świecie, gdzie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki przez internet, konsumenci podejmują decyzje zakupowe w zupełnie nowy sposób. Jak wynika z badań Google i Forrester, około 70% kupujących korzysta z zasobów online, zanim zdecyduje się na zakup w tradycyjny sposób. To, co klienci znajdują w sieci na temat firmy lub produktu, ma teraz kluczowe znaczenie i przewyższa wpływ bezpośrednich rozmów ze sprzedawcami.

W książce "Co chce wiedzieć klient?" Marcus Sheridan przedstawia, jak inbound marketing może pomóc w lepszym zrozumieniu klientów. Sheridan odkrywa pięć głównych kategorii pytań, które konsumenci zadają, oraz rodzaje treści odpowiadające na te pytania, aby zwiększyć ruch, konwersję, uzyskać leady i poprawić sprzedaż. Kluczowe pytania wyszukiwane przez klientów, zarówno w segmentach B2B, jak i B2C, pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Lektura tej książki umożliwi ci lepsze wykorzystanie technologii do rozmów z klientami w czasie rzeczywistym i tworzenie atrakcyjnych treści na stronie internetowej firmy, dzięki którym uprościsz ich przeprowadzanie przez lejek sprzedażowy. Dowiesz się również, jak samodzielnie nagrać siedem różnych rodzajów filmów wideo, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, zgodnie z przewidywaniami, że w 2022 roku materiały wideo będą stanowić 82% aktywności konsumenckiej online. Sheridan pokazuje też, jak zaangażować swój zespół w tworzenie inspirujących treści poprzez moc insourcingu.

Książka ta nie jest po prostu kolejną pozycją o marketingu treści. "Co chce wiedzieć klient?" to efekt pięciu lat praktycznych doświadczeń i testów, podsumowanych nowatorską strategią TAYA (They Ask, You Answer). Sheridan pokazuje, jak zbudować zaufanie u klientów, odpowiadając na ich pytania i rozpraszając ich wątpliwości w sposób otwarty i szczery. Dla Łukasza Kosuniaka, eksperta marketingu B2B, zastosowanie perspektywy klienta jest kluczem do zdobycia zaufania, co zostało dokładnie opisane w tej książce. Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing, uważa tę książkę za obowiązkową lekturę dla sprzedawców i menedżerów treści, podkreślając jej znaczenie w budowaniu otwartej i argumentowanej komunikacji. Sheridan zaprasza do stania się nauczycielem, przewodnikiem i drogowskazem dla klienta w nowej rzeczywistości zakupowej, która opiera się na pytaniach i uwzględnieniu emocji konsumentów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 404
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788382310559

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info