Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie, gdzie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki przez internet, konsumenci podejmują decyzje zakupowe w zupełnie nowy sposób. Jak wynika z badań Google i Forrester, około 70% kupujących korzysta z zasobów online, zanim zdecyduje się na zakup w tradycyjny sposób. To, co klienci znajdują w sieci na temat firmy lub produktu, ma teraz kluczowe znaczenie i przewyższa wpływ bezpośrednich rozmów ze sprzedawcami.
W książce "Co chce wiedzieć klient?" Marcus Sheridan przedstawia, jak inbound marketing może pomóc w lepszym zrozumieniu klientów. Sheridan odkrywa pięć głównych kategorii pytań, które konsumenci zadają, oraz rodzaje treści odpowiadające na te pytania, aby zwiększyć ruch, konwersję, uzyskać leady i poprawić sprzedaż. Kluczowe pytania wyszukiwane przez klientów, zarówno w segmentach B2B, jak i B2C, pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Lektura tej książki umożliwi ci lepsze wykorzystanie technologii do rozmów z klientami w czasie rzeczywistym i tworzenie atrakcyjnych treści na stronie internetowej firmy, dzięki którym uprościsz ich przeprowadzanie przez lejek sprzedażowy. Dowiesz się również, jak samodzielnie nagrać siedem różnych rodzajów filmów wideo, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, zgodnie z przewidywaniami, że w 2022 roku materiały wideo będą stanowić 82% aktywności konsumenckiej online. Sheridan pokazuje też, jak zaangażować swój zespół w tworzenie inspirujących treści poprzez moc insourcingu.
Książka ta nie jest po prostu kolejną pozycją o marketingu treści. "Co chce wiedzieć klient?" to efekt pięciu lat praktycznych doświadczeń i testów, podsumowanych nowatorską strategią TAYA (They Ask, You Answer). Sheridan pokazuje, jak zbudować zaufanie u klientów, odpowiadając na ich pytania i rozpraszając ich wątpliwości w sposób otwarty i szczery. Dla Łukasza Kosuniaka, eksperta marketingu B2B, zastosowanie perspektywy klienta jest kluczem do zdobycia zaufania, co zostało dokładnie opisane w tej książce. Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing, uważa tę książkę za obowiązkową lekturę dla sprzedawców i menedżerów treści, podkreślając jej znaczenie w budowaniu otwartej i argumentowanej komunikacji. Sheridan zaprasza do stania się nauczycielem, przewodnikiem i drogowskazem dla klienta w nowej rzeczywistości zakupowej, która opiera się na pytaniach i uwzględnieniu emocji konsumentów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie, gdzie informacje są dostępne na wyciągnięcie ręki przez internet, konsumenci podejmują decyzje zakupowe w zupełnie nowy sposób. Jak wynika z badań Google i Forrester, około 70% kupujących korzysta z zasobów online, zanim zdecyduje się na zakup w tradycyjny sposób. To, co klienci znajdują w sieci na temat firmy lub produktu, ma teraz kluczowe znaczenie i przewyższa wpływ bezpośrednich rozmów ze sprzedawcami.
W książce "Co chce wiedzieć klient?" Marcus Sheridan przedstawia, jak inbound marketing może pomóc w lepszym zrozumieniu klientów. Sheridan odkrywa pięć głównych kategorii pytań, które konsumenci zadają, oraz rodzaje treści odpowiadające na te pytania, aby zwiększyć ruch, konwersję, uzyskać leady i poprawić sprzedaż. Kluczowe pytania wyszukiwane przez klientów, zarówno w segmentach B2B, jak i B2C, pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych.
Lektura tej książki umożliwi ci lepsze wykorzystanie technologii do rozmów z klientami w czasie rzeczywistym i tworzenie atrakcyjnych treści na stronie internetowej firmy, dzięki którym uprościsz ich przeprowadzanie przez lejek sprzedażowy. Dowiesz się również, jak samodzielnie nagrać siedem różnych rodzajów filmów wideo, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, zgodnie z przewidywaniami, że w 2022 roku materiały wideo będą stanowić 82% aktywności konsumenckiej online. Sheridan pokazuje też, jak zaangażować swój zespół w tworzenie inspirujących treści poprzez moc insourcingu.
Książka ta nie jest po prostu kolejną pozycją o marketingu treści. "Co chce wiedzieć klient?" to efekt pięciu lat praktycznych doświadczeń i testów, podsumowanych nowatorską strategią TAYA (They Ask, You Answer). Sheridan pokazuje, jak zbudować zaufanie u klientów, odpowiadając na ich pytania i rozpraszając ich wątpliwości w sposób otwarty i szczery. Dla Łukasza Kosuniaka, eksperta marketingu B2B, zastosowanie perspektywy klienta jest kluczem do zdobycia zaufania, co zostało dokładnie opisane w tej książce. Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing, uważa tę książkę za obowiązkową lekturę dla sprzedawców i menedżerów treści, podkreślając jej znaczenie w budowaniu otwartej i argumentowanej komunikacji. Sheridan zaprasza do stania się nauczycielem, przewodnikiem i drogowskazem dla klienta w nowej rzeczywistości zakupowej, która opiera się na pytaniach i uwzględnieniu emocji konsumentów.
