Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chłopiec
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W serii „Poeci do kwadratu” przedstawiane są nowe interpretacje klasycznych utworów, przedstawiane przez współczesnych poetów i poetki, którzy dokonują osobistych wyborów spośród dzieł dawnych mistrzów. Tom zatytułowany „Chłopiec” jest wynikiem osobistej refleksji Adama Wiedemanna nad dorobkiem poetyckim Stanisława Grochowiaka.
Stanisław Grochowiak, niegdyś członek kręgu „Współczesności”, pozostawił po sobie znaczący ślad w powojennej polskiej poezji, eksperymentując z nowymi formami wyrazu i kwestionując konwencjonalne pojmowanie piękna. Znany jest również z pisania jednych z najpiękniejszych erotyków w literaturze polskiej. Adam Wiedemann natomiast tworzy poezję liryczną, w której nie brakuje ironii, wzruszeń, a także momentów grozy czy podniosłości. Jego utwory, mimo ukazywania bolesnych stron życia, nasycają czytelnika nadzieją, współczuciem i czasem zachwycającą intensywnością. Jakie nowe perspektywy może przynieść konfrontacja tych dwóch wyjątkowych głosów poetyckich?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W serii „Poeci do kwadratu” przedstawiane są nowe interpretacje klasycznych utworów, przedstawiane przez współczesnych poetów i poetki, którzy dokonują osobistych wyborów spośród dzieł dawnych mistrzów. Tom zatytułowany „Chłopiec” jest wynikiem osobistej refleksji Adama Wiedemanna nad dorobkiem poetyckim Stanisława Grochowiaka.
Stanisław Grochowiak, niegdyś członek kręgu „Współczesności”, pozostawił po sobie znaczący ślad w powojennej polskiej poezji, eksperymentując z nowymi formami wyrazu i kwestionując konwencjonalne pojmowanie piękna. Znany jest również z pisania jednych z najpiękniejszych erotyków w literaturze polskiej. Adam Wiedemann natomiast tworzy poezję liryczną, w której nie brakuje ironii, wzruszeń, a także momentów grozy czy podniosłości. Jego utwory, mimo ukazywania bolesnych stron życia, nasycają czytelnika nadzieją, współczuciem i czasem zachwycającą intensywnością. Jakie nowe perspektywy może przynieść konfrontacja tych dwóch wyjątkowych głosów poetyckich?
