Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw ćwiczeń dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ćwiczenia zawarte w tym zbiorze przeznaczone są dla osób, które łatwo się rozpraszają, są niecierpliwe, chaotyczne, mają trudności ze zrozumieniem poleceń, planowaniem czynności, podzielnością uwagi, często mylą cyfry i litery, źle odczytują wyrazy itp. Ćwiczenia te pomogą nie tylko poprawić koncentrację uwagi, ale również spostrzeganie, pamięć, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną, apercepcję uwagi, selekcję i grupowanie informacji oraz szybkość ich przetwarzania. Dodatkowym celem wielu ćwiczeń jest wzbogacenie zasobu słownictwa i utrwalenie pisowni wyrazów. Niektóre zadania pomogą w zdobyciu umiejętności wyszukiwania synonimów, antonimów, homonimów oraz paronimów, a także szybkiego rozróżniania części mowy i wyrazów podobnych do siebie pod względem graficznym.
Ćwiczenia przeznaczone są przede wszystkim dla młodzieży z dysleksją rozwojową, ale korzystać z nich mogą wszyscy uczniowie, którzy mają trudności z koncentracją uwagi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ćwiczenia zawarte w tym zbiorze przeznaczone są dla osób, które łatwo się rozpraszają, są niecierpliwe, chaotyczne, mają trudności ze zrozumieniem poleceń, planowaniem czynności, podzielnością uwagi, często mylą cyfry i litery, źle odczytują wyrazy itp. Ćwiczenia te pomogą nie tylko poprawić koncentrację uwagi, ale również spostrzeganie, pamięć, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną, apercepcję uwagi, selekcję i grupowanie informacji oraz szybkość ich przetwarzania. Dodatkowym celem wielu ćwiczeń jest wzbogacenie zasobu słownictwa i utrwalenie pisowni wyrazów. Niektóre zadania pomogą w zdobyciu umiejętności wyszukiwania synonimów, antonimów, homonimów oraz paronimów, a także szybkiego rozróżniania części mowy i wyrazów podobnych do siebie pod względem graficznym.
Ćwiczenia przeznaczone są przede wszystkim dla młodzieży z dysleksją rozwojową, ale korzystać z nich mogą wszyscy uczniowie, którzy mają trudności z koncentracją uwagi.