Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zasłona w rajskie ptaki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Zasłona w rajskie ptaki" to wznowienie unikatowej książki Wiesława Juszczaka, pierwotnie wydanej w 1981 roku przez PIW. Ta wyjątkowa publikacja dokumentuje znaczący przełom w artystycznej wrażliwości u schyłku XIX wieku. Juszczak przygląda się znikającej konwencji, która przez wiele lat dominowała w sztuce tamtego okresu, gdzie fabularność odgrywała kluczową rolę. Malarstwo figuratywne i tonacja dur-moll w muzyce stały się modelami idealnymi, jednak z czasem powieść przestała być dla nich wzorcem i zaczęła szukać inspiracji w innych dziedzinach.
W swoim badaniu Juszczak skupia się na jednym z epizodów powieści "Pani Dalloway" Virginii Woolf, świadomie pomijając bardziej radykalne podejście znane z "Ulissesa" Jamesa Joyce'a. Dzięki precyzyjnej analizie i niezwykłej wnikliwości, autor ukazuje zmieniający się krajobraz sztuki w sposób niemal lśniący i pełen zawiłości, niczym długi ogon rajskiego ptaka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Zasłona w rajskie ptaki" to wznowienie unikatowej książki Wiesława Juszczaka, pierwotnie wydanej w 1981 roku przez PIW. Ta wyjątkowa publikacja dokumentuje znaczący przełom w artystycznej wrażliwości u schyłku XIX wieku. Juszczak przygląda się znikającej konwencji, która przez wiele lat dominowała w sztuce tamtego okresu, gdzie fabularność odgrywała kluczową rolę. Malarstwo figuratywne i tonacja dur-moll w muzyce stały się modelami idealnymi, jednak z czasem powieść przestała być dla nich wzorcem i zaczęła szukać inspiracji w innych dziedzinach.
W swoim badaniu Juszczak skupia się na jednym z epizodów powieści "Pani Dalloway" Virginii Woolf, świadomie pomijając bardziej radykalne podejście znane z "Ulissesa" Jamesa Joyce'a. Dzięki precyzyjnej analizie i niezwykłej wnikliwości, autor ukazuje zmieniający się krajobraz sztuki w sposób niemal lśniący i pełen zawiłości, niczym długi ogon rajskiego ptaka.
