Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak wykorzystać naturalne ludzkie skłonności do oszczędzania wysiłku, aby poprawić umiejętności komunikacyjne, zarządcze i sprzedażowe? Chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy, zasada najniższej energii, czyli tendencja do wybierania łatwiejszych ścieżek, oddziałuje na nas codziennie. Mechanizm ten wpływa na nasze nawyki, interakcje społeczne, procesy kupna i sprzedaży, a także na to, jak tworzymy środowisko pracy i zarządzamy podwładnymi.
Dzięki zgłębianiu tej zasady możemy nauczyć się, jak skutecznie prowadzić klientów do podjęcia decyzji zakupowych, jak tworzyć reklamy, które nie tylko przyciągną uwagę, ale i zainspirują do działania, oraz jak ustalać reguły, których inni będą się trzymali. Dowiemy się również, jak kształtować własne nawyki, zadawać dokładne pytania, aby uzyskać wartościowe odpowiedzi, a także dlaczego warto unikać bycia autorytarnym szefem.
W książce poruszane są też takie tematy jak efektywne używanie emaila, właściwa cena pierścionka zaręczynowego czy stosowanie emotikon w komunikacji. Poznamy zaskakujące powiązania między codziennymi rozmowami z bliskimi a tresurą zwierząt oraz dowiemy się, kiedy warto zastanowić się nad zmianą pracy.
To pozycja dla każdego, kto pragnie nie tylko poprawić swoje zdolności interpersonalne i zarządcze, ale także lepiej zrozumieć podłoża ludzkich wyborów. Tekst jest skonstruowany w sposób przyciągający uwagę, z licznymi przykładami i notatkami, co ułatwia zarówno czytanie, jak i powtarzanie najważniejszych informacji.
Michał Słotwiński, autor książki, to doświadczony menedżer i lider związany od ponad dekady z branżą contact center. Jego pasją jest efektywna komunikacja, którą bada na rynkach polskim, czeskim i słowackim. Wcześniej zajmował się recenzjami poetyckimi i teatralnymi oraz komponowaniem muzyki do spektakli. "Zasada najniższej energii" to jego debiutancka książka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak wykorzystać naturalne ludzkie skłonności do oszczędzania wysiłku, aby poprawić umiejętności komunikacyjne, zarządcze i sprzedażowe? Chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy, zasada najniższej energii, czyli tendencja do wybierania łatwiejszych ścieżek, oddziałuje na nas codziennie. Mechanizm ten wpływa na nasze nawyki, interakcje społeczne, procesy kupna i sprzedaży, a także na to, jak tworzymy środowisko pracy i zarządzamy podwładnymi.
Dzięki zgłębianiu tej zasady możemy nauczyć się, jak skutecznie prowadzić klientów do podjęcia decyzji zakupowych, jak tworzyć reklamy, które nie tylko przyciągną uwagę, ale i zainspirują do działania, oraz jak ustalać reguły, których inni będą się trzymali. Dowiemy się również, jak kształtować własne nawyki, zadawać dokładne pytania, aby uzyskać wartościowe odpowiedzi, a także dlaczego warto unikać bycia autorytarnym szefem.
W książce poruszane są też takie tematy jak efektywne używanie emaila, właściwa cena pierścionka zaręczynowego czy stosowanie emotikon w komunikacji. Poznamy zaskakujące powiązania między codziennymi rozmowami z bliskimi a tresurą zwierząt oraz dowiemy się, kiedy warto zastanowić się nad zmianą pracy.
To pozycja dla każdego, kto pragnie nie tylko poprawić swoje zdolności interpersonalne i zarządcze, ale także lepiej zrozumieć podłoża ludzkich wyborów. Tekst jest skonstruowany w sposób przyciągający uwagę, z licznymi przykładami i notatkami, co ułatwia zarówno czytanie, jak i powtarzanie najważniejszych informacji.
Michał Słotwiński, autor książki, to doświadczony menedżer i lider związany od ponad dekady z branżą contact center. Jego pasją jest efektywna komunikacja, którą bada na rynkach polskim, czeskim i słowackim. Wcześniej zajmował się recenzjami poetyckimi i teatralnymi oraz komponowaniem muzyki do spektakli. "Zasada najniższej energii" to jego debiutancka książka.
