Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie zasobami informacyjnymi w warunkach nowej gospodarki. Outlet
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi istotną pozycję w literaturze, analizującą ewolucję współczesnych przedsiębiorstw oraz strategie budowania przewagi konkurencyjnej za pomocą informacji. Autorzy w przemyślany sposób podzielili swoje rozważania na trzy części, które wzajemnie się uzupełniają. W części pierwszej poruszane są wyzwania metodologiczne związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi. Druga część zawiera rozważania nad wybranymi teoretycznymi i praktycznymi aspektami zarządzania informacją, które mają kluczowe znaczenie dla kształtowania przewagi konkurencyjnej. W trzeciej części czytelnicy znajdą omówienie doświadczeń związanych z zastosowaniem informacji w działalności biznesowej i instytucjonalnej. Publikacja ta została przygotowana przez pracowników Katedry Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przy współudziale Katedry Metod Organizacji i Zarządzania UEK oraz Katedry Zarządzania Informacją Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, a także licznych instytucji akademickich i biznesowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi istotną pozycję w literaturze, analizującą ewolucję współczesnych przedsiębiorstw oraz strategie budowania przewagi konkurencyjnej za pomocą informacji. Autorzy w przemyślany sposób podzielili swoje rozważania na trzy części, które wzajemnie się uzupełniają. W części pierwszej poruszane są wyzwania metodologiczne związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi. Druga część zawiera rozważania nad wybranymi teoretycznymi i praktycznymi aspektami zarządzania informacją, które mają kluczowe znaczenie dla kształtowania przewagi konkurencyjnej. W trzeciej części czytelnicy znajdą omówienie doświadczeń związanych z zastosowaniem informacji w działalności biznesowej i instytucjonalnej. Publikacja ta została przygotowana przez pracowników Katedry Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przy współudziale Katedry Metod Organizacji i Zarządzania UEK oraz Katedry Zarządzania Informacją Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, a także licznych instytucji akademickich i biznesowych.
