Książka - Zarządzanie wartością klienta

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Aby długoterminowo zwiększać i utrzymywać zyskowność, przedsiębiorstwa muszą opracować oraz wdrożyć skuteczne strategie marketingowe, które można następnie oceniać według odpowiednich kryteriów. Jednym z kluczowych wskaźników jest tu wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), co oznacza net present value przyszłych zysków generowanych przez klienta. V. Kumar, uznany innowator w dziedzinie marketingu, w swojej książce wyjaśnia, jak na podstawie CLV można zbudować strategiczne podejście, które jednocześnie zarządza relacjami z klientami oraz ich zyskownością. Publikacja ta, napisana w zrozumiały sposób, ilustrowana jest przykładami z prawdziwego świata biznesu i jest niezastąpioną lekturą dla menedżerów, którzy dążą do wzrostu finansowego przez poprawę zyskowności klientów.

Współczesny marketing relacji stawia na pierwszym miejscu zarządzanie klientami. Jednakże w przypadku programów lojalnościowych firmy z reguły skupiają się zbyt mocno na maksymalizowaniu lojalności klientów. Książka prezentuje odmienne podejście, ukazując, że prawdziwy sukces firmy wynika z zyskowności klientów, a nie tylko z ich liczby bądź lojalności. Udowadnia, że nie każdy lojalny klient generuje zyski, a zyskowni klienci nie zawsze są lojalni. Dlatego też, tworząc strategię zarządzania klientami, przedsiębiorstwa muszą mądrze balansować między lojalnością a zyskownością.

CLV wyróżnia się jako optymalne narzędzie w tym kontekście, ponieważ wykorzystuje prognozy i uwzględnia przyszłe zachowania klientów w bieżących działaniach marketingowych, co pozwala na dynamiczne i adekwatne podejmowanie decyzji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Aby długoterminowo zwiększać i utrzymywać zyskowność, przedsiębiorstwa muszą opracować oraz wdrożyć skuteczne strategie marketingowe, które można następnie oceniać według odpowiednich kryteriów. Jednym z kluczowych wskaźników jest tu wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), co oznacza net present value przyszłych zysków generowanych przez klienta. V. Kumar, uznany innowator w dziedzinie marketingu, w swojej książce wyjaśnia, jak na podstawie CLV można zbudować strategiczne podejście, które jednocześnie zarządza relacjami z klientami oraz ich zyskownością. Publikacja ta, napisana w zrozumiały sposób, ilustrowana jest przykładami z prawdziwego świata biznesu i jest niezastąpioną lekturą dla menedżerów, którzy dążą do wzrostu finansowego przez poprawę zyskowności klientów.

Współczesny marketing relacji stawia na pierwszym miejscu zarządzanie klientami. Jednakże w przypadku programów lojalnościowych firmy z reguły skupiają się zbyt mocno na maksymalizowaniu lojalności klientów. Książka prezentuje odmienne podejście, ukazując, że prawdziwy sukces firmy wynika z zyskowności klientów, a nie tylko z ich liczby bądź lojalności. Udowadnia, że nie każdy lojalny klient generuje zyski, a zyskowni klienci nie zawsze są lojalni. Dlatego też, tworząc strategię zarządzania klientami, przedsiębiorstwa muszą mądrze balansować między lojalnością a zyskownością.

CLV wyróżnia się jako optymalne narzędzie w tym kontekście, ponieważ wykorzystuje prognozy i uwzględnia przyszłe zachowania klientów w bieżących działaniach marketingowych, co pozwala na dynamiczne i adekwatne podejmowanie decyzji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 7.60 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301161255

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info