Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie wartością klienta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby długoterminowo zwiększać i utrzymywać zyskowność, przedsiębiorstwa muszą opracować oraz wdrożyć skuteczne strategie marketingowe, które można następnie oceniać według odpowiednich kryteriów. Jednym z kluczowych wskaźników jest tu wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), co oznacza net present value przyszłych zysków generowanych przez klienta. V. Kumar, uznany innowator w dziedzinie marketingu, w swojej książce wyjaśnia, jak na podstawie CLV można zbudować strategiczne podejście, które jednocześnie zarządza relacjami z klientami oraz ich zyskownością. Publikacja ta, napisana w zrozumiały sposób, ilustrowana jest przykładami z prawdziwego świata biznesu i jest niezastąpioną lekturą dla menedżerów, którzy dążą do wzrostu finansowego przez poprawę zyskowności klientów.
Współczesny marketing relacji stawia na pierwszym miejscu zarządzanie klientami. Jednakże w przypadku programów lojalnościowych firmy z reguły skupiają się zbyt mocno na maksymalizowaniu lojalności klientów. Książka prezentuje odmienne podejście, ukazując, że prawdziwy sukces firmy wynika z zyskowności klientów, a nie tylko z ich liczby bądź lojalności. Udowadnia, że nie każdy lojalny klient generuje zyski, a zyskowni klienci nie zawsze są lojalni. Dlatego też, tworząc strategię zarządzania klientami, przedsiębiorstwa muszą mądrze balansować między lojalnością a zyskownością.
CLV wyróżnia się jako optymalne narzędzie w tym kontekście, ponieważ wykorzystuje prognozy i uwzględnia przyszłe zachowania klientów w bieżących działaniach marketingowych, co pozwala na dynamiczne i adekwatne podejmowanie decyzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby długoterminowo zwiększać i utrzymywać zyskowność, przedsiębiorstwa muszą opracować oraz wdrożyć skuteczne strategie marketingowe, które można następnie oceniać według odpowiednich kryteriów. Jednym z kluczowych wskaźników jest tu wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), co oznacza net present value przyszłych zysków generowanych przez klienta. V. Kumar, uznany innowator w dziedzinie marketingu, w swojej książce wyjaśnia, jak na podstawie CLV można zbudować strategiczne podejście, które jednocześnie zarządza relacjami z klientami oraz ich zyskownością. Publikacja ta, napisana w zrozumiały sposób, ilustrowana jest przykładami z prawdziwego świata biznesu i jest niezastąpioną lekturą dla menedżerów, którzy dążą do wzrostu finansowego przez poprawę zyskowności klientów.
Współczesny marketing relacji stawia na pierwszym miejscu zarządzanie klientami. Jednakże w przypadku programów lojalnościowych firmy z reguły skupiają się zbyt mocno na maksymalizowaniu lojalności klientów. Książka prezentuje odmienne podejście, ukazując, że prawdziwy sukces firmy wynika z zyskowności klientów, a nie tylko z ich liczby bądź lojalności. Udowadnia, że nie każdy lojalny klient generuje zyski, a zyskowni klienci nie zawsze są lojalni. Dlatego też, tworząc strategię zarządzania klientami, przedsiębiorstwa muszą mądrze balansować między lojalnością a zyskownością.
CLV wyróżnia się jako optymalne narzędzie w tym kontekście, ponieważ wykorzystuje prognozy i uwzględnia przyszłe zachowania klientów w bieżących działaniach marketingowych, co pozwala na dynamiczne i adekwatne podejmowanie decyzji.
