Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
No Logo
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"No Logo" to międzynarodowy bestseller, który zyskał miano biblii ruchu alterglobalistycznego. Kultowa książka została wzbogacona o wstęp autorstwa Naomi Klein, przygotowany specjalnie na dziesiątą rocznicę jej pierwszego wydania. Jest postrzegana jako niezwykłe zjawisko kulturowe i manifest dla tych, którzy krytykują agresywną ekspansję kapitalizmu.
W obliczu obecnych problemów ekonomicznych, dogłębna analiza świata zdominowanego przez potężne marki i korporacje, którą przeprowadza Klein, nabiera szczególnej aktualności. Książka stanowi zarówno analizę kulturową, manifest polityczny, jak i dziennikarskie śledztwo. Jest to zarazem opowieść o buncie i poszukiwaniu własnej tożsamości w coraz bardziej omarkowanym środowisku.
Naomi Klein prezentuje błyskotliwą narrację ewolucji kultury, która z prostej sprzedaży dóbr przeszła do lansowania marek. Już po kilku rozdziałach książka zaczyna intrygować czytelnika. Autorka, zamiast naukowego języka, stosuje żywy i przystępny styl, co sprawia, że książkę czyta się z przyjemnością. "No Logo" to praca z wyraźnie obronioną tezą, niezbędna i przejrzysta, wprowadzająca nowe idee w spokojny, ale stanowczy sposób.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"No Logo" to międzynarodowy bestseller, który zyskał miano biblii ruchu alterglobalistycznego. Kultowa książka została wzbogacona o wstęp autorstwa Naomi Klein, przygotowany specjalnie na dziesiątą rocznicę jej pierwszego wydania. Jest postrzegana jako niezwykłe zjawisko kulturowe i manifest dla tych, którzy krytykują agresywną ekspansję kapitalizmu.
W obliczu obecnych problemów ekonomicznych, dogłębna analiza świata zdominowanego przez potężne marki i korporacje, którą przeprowadza Klein, nabiera szczególnej aktualności. Książka stanowi zarówno analizę kulturową, manifest polityczny, jak i dziennikarskie śledztwo. Jest to zarazem opowieść o buncie i poszukiwaniu własnej tożsamości w coraz bardziej omarkowanym środowisku.
Naomi Klein prezentuje błyskotliwą narrację ewolucji kultury, która z prostej sprzedaży dóbr przeszła do lansowania marek. Już po kilku rozdziałach książka zaczyna intrygować czytelnika. Autorka, zamiast naukowego języka, stosuje żywy i przystępny styl, co sprawia, że książkę czyta się z przyjemnością. "No Logo" to praca z wyraźnie obronioną tezą, niezbędna i przejrzysta, wprowadzająca nowe idee w spokojny, ale stanowczy sposób.
