Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych" wyróżnia się dogłębną analizą opartą na obserwacji ewolucji rynku usług zdrowotnych, dowodząc, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem. Istotną wartość poznawczą i analityczną stanowią zamieszczone w publikacji studia przypadków, które nie tylko uzupełniają teoretyczne rozważania, ale również w klarowny sposób rozjaśniają złożoności związane ze świadczeniem usług medycznych, zwłaszcza z perspektywy ryzyka towarzyszącego działalności takich jednostek.
Książka stymuluje dyskusję o metodach i sposobach poszerzenia zakresu oraz poprawy jakości oferowanych usług medycznych. Wskazuje na konieczność podejmowania konkretnych działań przez właścicieli i kadrę zarządzającą jednostek zdrowotnych. Szczególną uwagę przykuwa zbiór rozwiązań i wskazówek organizacyjno-ekonomicznych, które można wdrożyć w każdej placówce działającej w sferze usług zdrowotnych.
Recenzja prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej potwierdza wszechstronność i przydatność publikacji zarówno dla teoretyków, jak i praktyków w dziedzinie zarządzania usługami zdrowotnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych" wyróżnia się dogłębną analizą opartą na obserwacji ewolucji rynku usług zdrowotnych, dowodząc, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem. Istotną wartość poznawczą i analityczną stanowią zamieszczone w publikacji studia przypadków, które nie tylko uzupełniają teoretyczne rozważania, ale również w klarowny sposób rozjaśniają złożoności związane ze świadczeniem usług medycznych, zwłaszcza z perspektywy ryzyka towarzyszącego działalności takich jednostek.
Książka stymuluje dyskusję o metodach i sposobach poszerzenia zakresu oraz poprawy jakości oferowanych usług medycznych. Wskazuje na konieczność podejmowania konkretnych działań przez właścicieli i kadrę zarządzającą jednostek zdrowotnych. Szczególną uwagę przykuwa zbiór rozwiązań i wskazówek organizacyjno-ekonomicznych, które można wdrożyć w każdej placówce działającej w sferze usług zdrowotnych.
Recenzja prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej potwierdza wszechstronność i przydatność publikacji zarówno dla teoretyków, jak i praktyków w dziedzinie zarządzania usługami zdrowotnymi.
