Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie czasem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niezależnie od poziomu zaawansowania w technicznych aspektach pracy, administratorzy infrastruktury IT muszą nieustannie balastować między rozwiązywaniem bieżących problemów użytkowników a realizacją długoterminowych projektów. Ta książka, zatytułowana "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów", stanowi kompendium praktycznych metod, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i skutecznie poradzić sobie z nieprzewidzianymi wyzwaniami. Opierając się na ponad 15-letnim doświadczeniu, autor przedstawia wypróbowane sposoby na zarządzanie zadaniami i eliminowanie czynników rozpraszających.
Podręcznik ten pomoże Ci lepiej zarządzać swoimi obowiązkami poprzez naukę ustalania priorytetów, tworzenia własnych procedur oraz zarządzania zadaniami w taki sposób, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Książka oferuje konkretne strategie walki ze stresem, techniki koncentracji oraz metody usprawnienia procesów roboczych, w tym zarządzanie pocztą elektroniczną i automatyzację zadań.
Odkryj zasady efektywnego zarządzania czasem, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać swoje zasoby i odzyskać kontrolę nad własnym harmonogramem. Naucz się organizować czas, by móc poświęcić go na to, co naprawdę istotne. Twój czas jest najcenniejszym zasobem, więc zadbaj o jego jak najlepsze wykorzystanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niezależnie od poziomu zaawansowania w technicznych aspektach pracy, administratorzy infrastruktury IT muszą nieustannie balastować między rozwiązywaniem bieżących problemów użytkowników a realizacją długoterminowych projektów. Ta książka, zatytułowana "Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów", stanowi kompendium praktycznych metod, które pomogą Ci zorganizować swoją pracę i skutecznie poradzić sobie z nieprzewidzianymi wyzwaniami. Opierając się na ponad 15-letnim doświadczeniu, autor przedstawia wypróbowane sposoby na zarządzanie zadaniami i eliminowanie czynników rozpraszających.
Podręcznik ten pomoże Ci lepiej zarządzać swoimi obowiązkami poprzez naukę ustalania priorytetów, tworzenia własnych procedur oraz zarządzania zadaniami w taki sposób, aby nic nie umknęło Twojej uwadze. Książka oferuje konkretne strategie walki ze stresem, techniki koncentracji oraz metody usprawnienia procesów roboczych, w tym zarządzanie pocztą elektroniczną i automatyzację zadań.
Odkryj zasady efektywnego zarządzania czasem, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać swoje zasoby i odzyskać kontrolę nad własnym harmonogramem. Naucz się organizować czas, by móc poświęcić go na to, co naprawdę istotne. Twój czas jest najcenniejszym zasobem, więc zadbaj o jego jak najlepsze wykorzystanie.
