Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZARZĄDZAĆ ZNACZY UCZYĆ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM METODY A3 WYD.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Zarządzać znaczy uczyć" to nowatorski w Polsce podręcznik, który ukazuje zarządzanie jako proces łączący rozwiązywanie problemów z rozwojem zespołu. Prezentowany jako dialog między menadżerem a jego przełożonym, podręcznik ukazuje, jak myślenie A3 wspiera liderów w rozwijaniu kluczowego elementu zmian - ludzi, których kreatywność, umiejętności oraz zaangażowanie są fundamentem wszelkich przekształceń. Choć metoda raportu A3 jest w Polsce słabo rozpowszechniona, a ci, którzy o niej wiedzą, kojarzą ją głównie z rozwiązywaniem problemów, to w rzeczywistości jest to niesamowicie wszechstronne narzędzie. Format A3, pomimo że jest jedynie zbiorem rubryk na kartce, to głęboko ukrywa w sobie specyficzny sposób myślenia i analizy, wymagając syntezy oraz koncentracji na kluczowych działaniach prowadzących do osiągnięcia celów.
Raport A3 często definiuje się także jako narzędzie strukturyzowanego myślenia, które skupia się na realizacji wyznaczonych celów i nieustannym doskonaleniu w duchu Kaizen. Stąd tytuł "Zarządzać znaczy uczyć" nie jest przypadkowy, ponieważ A3 to często brakujący ogniwo umożliwiające przeniesienie pomysłów na konkretne, praktyczne rozwiązania. Książka w fascynujący sposób pokazuje, jak A3 przekłada się na rozwijanie umiejętności menedżerskich i przekształca je w efektywny proces wspólnego osiągania najlepszych wyników.
Podręcznik w klarowny sposób obrazuje, jak efektywnie budować relacje w systemie mistrz-uczeń oraz co faktycznie oznacza rozwój pracowników w organizacji. Po jej przeczytaniu, wiele aspektów, które bywają pomijane lub niezauważane przez menadżerów, staje się jasne i zrozumiałe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Zarządzać znaczy uczyć" to nowatorski w Polsce podręcznik, który ukazuje zarządzanie jako proces łączący rozwiązywanie problemów z rozwojem zespołu. Prezentowany jako dialog między menadżerem a jego przełożonym, podręcznik ukazuje, jak myślenie A3 wspiera liderów w rozwijaniu kluczowego elementu zmian - ludzi, których kreatywność, umiejętności oraz zaangażowanie są fundamentem wszelkich przekształceń. Choć metoda raportu A3 jest w Polsce słabo rozpowszechniona, a ci, którzy o niej wiedzą, kojarzą ją głównie z rozwiązywaniem problemów, to w rzeczywistości jest to niesamowicie wszechstronne narzędzie. Format A3, pomimo że jest jedynie zbiorem rubryk na kartce, to głęboko ukrywa w sobie specyficzny sposób myślenia i analizy, wymagając syntezy oraz koncentracji na kluczowych działaniach prowadzących do osiągnięcia celów.
Raport A3 często definiuje się także jako narzędzie strukturyzowanego myślenia, które skupia się na realizacji wyznaczonych celów i nieustannym doskonaleniu w duchu Kaizen. Stąd tytuł "Zarządzać znaczy uczyć" nie jest przypadkowy, ponieważ A3 to często brakujący ogniwo umożliwiające przeniesienie pomysłów na konkretne, praktyczne rozwiązania. Książka w fascynujący sposób pokazuje, jak A3 przekłada się na rozwijanie umiejętności menedżerskich i przekształca je w efektywny proces wspólnego osiągania najlepszych wyników.
Podręcznik w klarowny sposób obrazuje, jak efektywnie budować relacje w systemie mistrz-uczeń oraz co faktycznie oznacza rozwój pracowników w organizacji. Po jej przeczytaniu, wiele aspektów, które bywają pomijane lub niezauważane przez menadżerów, staje się jasne i zrozumiałe.
