Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wirtualne targowisko Tom 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Internet to nie tylko ogromna infrastruktura złożona z komputerów i sieci kablowych — to także fenomen wpływający na społeczeństwo, kulturę i komunikację. Oparta na milionach połączeń, struktura ta coraz częściej uniezależnia się od fizycznych kabli, korzystając zamiast tego z technologii bezprzewodowych. Znaczenie Internetu wykracza jednak poza serwery, routery i światłowody — staje się bowiem kluczowym miejscem wymiany informacji i źródłem rozrywki, a także platformą komunikacji o rosnącym potencjale reklamowo-marketingowym. W tej globalnej przestrzeni wirtualnej, firmy starają się przyciągnąć uwagę konsumentów, promując swoje produkty i usługi oraz budując lub nierzadko tracąc renomę. Prezentowana książka stanowi próbę naukowego spojrzenia na te dynamiczne procesy, oferując dogłębną analizę i identyfikację dominujących trendów oraz kluczowych kategorii zjawisk wirtualnego targowiska. Chcemy, aby dostarczyła ona czytelnikom cennych informacji oraz stanowiła źródło inspiracji do prowadzenia własnych badań w tej dziedzinie. Redagowana przez Andrzeja Adamskiego publikacja została wydana przez Elipsa Dom Wydawniczy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Internet to nie tylko ogromna infrastruktura złożona z komputerów i sieci kablowych — to także fenomen wpływający na społeczeństwo, kulturę i komunikację. Oparta na milionach połączeń, struktura ta coraz częściej uniezależnia się od fizycznych kabli, korzystając zamiast tego z technologii bezprzewodowych. Znaczenie Internetu wykracza jednak poza serwery, routery i światłowody — staje się bowiem kluczowym miejscem wymiany informacji i źródłem rozrywki, a także platformą komunikacji o rosnącym potencjale reklamowo-marketingowym. W tej globalnej przestrzeni wirtualnej, firmy starają się przyciągnąć uwagę konsumentów, promując swoje produkty i usługi oraz budując lub nierzadko tracąc renomę. Prezentowana książka stanowi próbę naukowego spojrzenia na te dynamiczne procesy, oferując dogłębną analizę i identyfikację dominujących trendów oraz kluczowych kategorii zjawisk wirtualnego targowiska. Chcemy, aby dostarczyła ona czytelnikom cennych informacji oraz stanowiła źródło inspiracji do prowadzenia własnych badań w tej dziedzinie. Redagowana przez Andrzeja Adamskiego publikacja została wydana przez Elipsa Dom Wydawniczy.
