Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trudna klasa. Opanować, wychować, nauczyć...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy nauczyciel w pewnym momencie kariery stanie przed wyzwaniem, jakim jest trudna klasa. Kiedy to następuje, dni w pracy mogą wydawać się niekończącym się odliczaniem do zakończenia semestru lub roku szkolnego. Pomimo stresu związanego z taką sytuacją, nie musi ona na stałe rozregulować życia zawodowego pedagoga. W niniejszej książce Bill Rogers oferuje praktyczne podejście do radzenia sobie z trudnymi klasami, prezentując skuteczne strategie, które można zastosować w tej sytuacji.
Kluczowymi składnikami omawianych metod są: rozpoznanie czynników czyniących klasę trudną, opracowanie planu zarządzania zachowaniem uczniów oraz rozwinięcie strategii wzajemnego wsparcia wśród nauczycieli. Autor proponuje także sposoby działania po lekcjach z trudnymi uczniami, przekształcania negatywnych wzorców zachowań i tworzenia systemów wsparcia dla nauczycieli zastępujących. Wszystkie te strategie są gruntownie omówione i zilustrowane przykładami z rzeczywistości szkolnej.
Główne przesłanie książki sprowadza się do przekonania, że choć jednostka może mieć trudności w opanowaniu problematycznej klasy, to odpowiednio zaplanowana i oparta na współpracy strategia całej szkoły może przynieść znakomite rezultaty. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce rozwijać i wdrażać takie podejścia.
Ta książka jest wyjątkowym źródłem napisanym przez doświadczonego praktyka, rozumiejącego zmagania nauczycieli. Polecana jest każdemu nauczycielowi i dyrektorowi szkoły, bez względu na ich staż czy poziom doświadczenia. Studentom kierunków pedagogicznych i nauczycielskich lektura tej książki ułatwi płynniejsze i bardziej efektywne rozpoczęcie kariery w edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy nauczyciel w pewnym momencie kariery stanie przed wyzwaniem, jakim jest trudna klasa. Kiedy to następuje, dni w pracy mogą wydawać się niekończącym się odliczaniem do zakończenia semestru lub roku szkolnego. Pomimo stresu związanego z taką sytuacją, nie musi ona na stałe rozregulować życia zawodowego pedagoga. W niniejszej książce Bill Rogers oferuje praktyczne podejście do radzenia sobie z trudnymi klasami, prezentując skuteczne strategie, które można zastosować w tej sytuacji.
Kluczowymi składnikami omawianych metod są: rozpoznanie czynników czyniących klasę trudną, opracowanie planu zarządzania zachowaniem uczniów oraz rozwinięcie strategii wzajemnego wsparcia wśród nauczycieli. Autor proponuje także sposoby działania po lekcjach z trudnymi uczniami, przekształcania negatywnych wzorców zachowań i tworzenia systemów wsparcia dla nauczycieli zastępujących. Wszystkie te strategie są gruntownie omówione i zilustrowane przykładami z rzeczywistości szkolnej.
Główne przesłanie książki sprowadza się do przekonania, że choć jednostka może mieć trudności w opanowaniu problematycznej klasy, to odpowiednio zaplanowana i oparta na współpracy strategia całej szkoły może przynieść znakomite rezultaty. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce rozwijać i wdrażać takie podejścia.
Ta książka jest wyjątkowym źródłem napisanym przez doświadczonego praktyka, rozumiejącego zmagania nauczycieli. Polecana jest każdemu nauczycielowi i dyrektorowi szkoły, bez względu na ich staż czy poziom doświadczenia. Studentom kierunków pedagogicznych i nauczycielskich lektura tej książki ułatwi płynniejsze i bardziej efektywne rozpoczęcie kariery w edukacji.
