Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trenuję umysł z Lokomotywą. Myślę i działam dla 6-latków i nie tylko
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Trenuję umysł z Lokomotywą. Myślę i działam" to pozycja, która wspiera dzieci w rozwijaniu zdolności obserwacyjnych, intuicji matematycznych oraz wyobraźni przestrzennej. Zestaw ten wzbogacony jest o naklejki i wycinanki, które czynią naukę bardziej angażującą. Seria "Dla 6-latków i nie tylko", do której należy ta publikacja, skupia się na nauce matematyki poprzez rozwój prawidłowych intuicji matematycznych oraz logiczne myślenie. Metodologia ta jest dostosowana do potrzeb intelektualnych sześciolatków, które wciąż nie są gotowe do stosowania skomplikowanych algorytmów, co przyniesie korzyści w przyszłości, szczególnie w pierwszych latach szkoły podstawowej.
Seria ta jest skierowana głównie do dzieci w wieku przedszkolnym, które uczęszczają do zerówek, ale może być również wykorzystana dla młodszych dzieci zainteresowanych nauką. Przydatna będzie też dla pierwszoklasistów, którzy zmagają się z trudnościami w czytaniu lub mają problemy z matematyką, oferując narzędzia do poprawy umiejętności i zrozumienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Trenuję umysł z Lokomotywą. Myślę i działam" to pozycja, która wspiera dzieci w rozwijaniu zdolności obserwacyjnych, intuicji matematycznych oraz wyobraźni przestrzennej. Zestaw ten wzbogacony jest o naklejki i wycinanki, które czynią naukę bardziej angażującą. Seria "Dla 6-latków i nie tylko", do której należy ta publikacja, skupia się na nauce matematyki poprzez rozwój prawidłowych intuicji matematycznych oraz logiczne myślenie. Metodologia ta jest dostosowana do potrzeb intelektualnych sześciolatków, które wciąż nie są gotowe do stosowania skomplikowanych algorytmów, co przyniesie korzyści w przyszłości, szczególnie w pierwszych latach szkoły podstawowej.
Seria ta jest skierowana głównie do dzieci w wieku przedszkolnym, które uczęszczają do zerówek, ale może być również wykorzystana dla młodszych dzieci zainteresowanych nauką. Przydatna będzie też dla pierwszoklasistów, którzy zmagają się z trudnościami w czytaniu lub mają problemy z matematyką, oferując narzędzia do poprawy umiejętności i zrozumienia.
