Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje omówienie teoretycznych podstaw oraz najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania marketingowego, jak również przykłady ich skutecznego zastosowania w biznesie. Zawarte w niej przypadki opisują aktualne wyzwania, z którymi mierzą się organizacje zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Znajdziemy tu także odpowiedzi ze strony organizacji zarówno komercyjnych, jak i non profit, które mogą służyć jako modelowe wzorce dla innych podmiotów. Publikacja ta jest kontynuacją podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej, noszącego tytuł "Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków" (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Ta książka powstała dzięki współpracy naukowców z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, przedsiębiorców oraz byłych studentów programów Erasmus i Mobility, którzy brali udział w warsztatach "Marketing Management in Practice" na tym samym wydziale.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje omówienie teoretycznych podstaw oraz najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania marketingowego, jak również przykłady ich skutecznego zastosowania w biznesie. Zawarte w niej przypadki opisują aktualne wyzwania, z którymi mierzą się organizacje zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Znajdziemy tu także odpowiedzi ze strony organizacji zarówno komercyjnych, jak i non profit, które mogą służyć jako modelowe wzorce dla innych podmiotów. Publikacja ta jest kontynuacją podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej, noszącego tytuł "Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków" (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Ta książka powstała dzięki współpracy naukowców z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, przedsiębiorców oraz byłych studentów programów Erasmus i Mobility, którzy brali udział w warsztatach "Marketing Management in Practice" na tym samym wydziale.
