Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SYSTEMY BIZNESU ELEKTRONICZNEGO
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia tematykę wprowadzania nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu do współczesnej gospodarki. Omawia genezę, rozwój oraz warunki, w jakich funkcjonują usługi e-biznesowe, zarówno w kontaktach między przedsiębiorstwami, jak i w relacjach firm z klientami indywidualnymi. Autorzy badają narzędzia marketingu internetowego oraz kontekst, w jakim działa e-biznes, zwracając szczególną uwagę na systemy elektronicznej administracji publicznej. Ponadto rozwijają temat elektronicznych szkoleń i pracy zdalnej jako elementów wzmacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie. Główna teza publikacji zakłada nieuchronność rozwoju e-biznesu w gospodarce wspieranej przez zaawansowane technologie informacyjne, które są zintegrowane z tradycyjnymi systemami używanymi przez firmy. Autorzy podpierają swoją teorię poprzez liczne statystyki, badania własne dotyczące wybranych sektorów, takich jak turystyka, nieruchomości i aukcje, oraz analizy literaturowe i osobiste doświadczenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zgłębia tematykę wprowadzania nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu do współczesnej gospodarki. Omawia genezę, rozwój oraz warunki, w jakich funkcjonują usługi e-biznesowe, zarówno w kontaktach między przedsiębiorstwami, jak i w relacjach firm z klientami indywidualnymi. Autorzy badają narzędzia marketingu internetowego oraz kontekst, w jakim działa e-biznes, zwracając szczególną uwagę na systemy elektronicznej administracji publicznej. Ponadto rozwijają temat elektronicznych szkoleń i pracy zdalnej jako elementów wzmacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie. Główna teza publikacji zakłada nieuchronność rozwoju e-biznesu w gospodarce wspieranej przez zaawansowane technologie informacyjne, które są zintegrowane z tradycyjnymi systemami używanymi przez firmy. Autorzy podpierają swoją teorię poprzez liczne statystyki, badania własne dotyczące wybranych sektorów, takich jak turystyka, nieruchomości i aukcje, oraz analizy literaturowe i osobiste doświadczenia.
