Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Świat zmysłów i świat ducha
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Rudolfa Steinera, będąca częścią serii Biblioteka Antropozoficzna, zgłębia złożone zależności pomiędzy postrzegalnym światem zmysłów a światem duchowym. W niej Steiner opisuje proces, w którym materialna rzeczywistość powstaje poprzez rozpad duchowej formy istniejącej poza przestrzenią. Analizuje również konflikt, jaki zachodzi pomiędzy materialistycznym podejściem a duchowym spojrzeniem na rzeczywistość. Szczególną uwagę poświęca dwóm zasadniczym siłom: "zasadzie dobra", określanej jako twórcza, oraz "zasadzie zła", postrzeganej jako destrukcyjna i niosąca śmierć. Autor nie tylko rozważa dualizm natury ludzkiej, ale także dostarcza praktyczne rady, które pozwalają na takie rozwinięcie zdolności poznawczych, by zewnętrzny świat zaczął "mówić sam za siebie".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Rudolfa Steinera, będąca częścią serii Biblioteka Antropozoficzna, zgłębia złożone zależności pomiędzy postrzegalnym światem zmysłów a światem duchowym. W niej Steiner opisuje proces, w którym materialna rzeczywistość powstaje poprzez rozpad duchowej formy istniejącej poza przestrzenią. Analizuje również konflikt, jaki zachodzi pomiędzy materialistycznym podejściem a duchowym spojrzeniem na rzeczywistość. Szczególną uwagę poświęca dwóm zasadniczym siłom: "zasadzie dobra", określanej jako twórcza, oraz "zasadzie zła", postrzeganej jako destrukcyjna i niosąca śmierć. Autor nie tylko rozważa dualizm natury ludzkiej, ale także dostarcza praktyczne rady, które pozwalają na takie rozwinięcie zdolności poznawczych, by zewnętrzny świat zaczął "mówić sam za siebie".
