Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca w call center jest pełna wyzwań. Aby z sukcesem podjąć to zadanie i dzwonić do kolejnych klientów, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: Czy przedstawiana przez Ciebie oferta jest na tyle atrakcyjna, że sam byś z niej skorzystał? Dlaczego niektórzy klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania lub podpisywać umów? Jakie mogą być błędy handlowców, które sprawiają, że nie wykorzystują w pełni potencjału bezpośrednich spotkań? Czy istnieje konflikt pomiędzy działem obsługi telefonicznej a zespołem sprzedażowym? Tego rodzaju pytania można zadawać w nieskończoność.
Ta książka jest niezbędna dla każdego, kto chce opanować sztukę efektywnej komunikacji przez telefon. Daje wskazówki nie tylko, jak prowadzić skuteczne rozmowy, ale też jak pokonać wewnętrzne bariery, które powstrzymują przed działaniem, nawet gdy dokładnie wiemy, co należy zrobić. Skonstruowana jest w taki sposób, że oferuje zarówno umiejętności techniczne, jak i interpersonalne, dostarczając przy tym przemyślane rozwiązania i skłaniając do refleksji nad ich przyczynami.
Co więcej, książka zawiera poufny raport dotyczący najnowszych i najskuteczniejszych metod zarządzania strukturą call center, co czyni ją wyjątkowo cennym źródłem wiedzy dla każdego, kto chce poprawić skuteczność swojego zespołu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca w call center jest pełna wyzwań. Aby z sukcesem podjąć to zadanie i dzwonić do kolejnych klientów, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: Czy przedstawiana przez Ciebie oferta jest na tyle atrakcyjna, że sam byś z niej skorzystał? Dlaczego niektórzy klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania lub podpisywać umów? Jakie mogą być błędy handlowców, które sprawiają, że nie wykorzystują w pełni potencjału bezpośrednich spotkań? Czy istnieje konflikt pomiędzy działem obsługi telefonicznej a zespołem sprzedażowym? Tego rodzaju pytania można zadawać w nieskończoność.
Ta książka jest niezbędna dla każdego, kto chce opanować sztukę efektywnej komunikacji przez telefon. Daje wskazówki nie tylko, jak prowadzić skuteczne rozmowy, ale też jak pokonać wewnętrzne bariery, które powstrzymują przed działaniem, nawet gdy dokładnie wiemy, co należy zrobić. Skonstruowana jest w taki sposób, że oferuje zarówno umiejętności techniczne, jak i interpersonalne, dostarczając przy tym przemyślane rozwiązania i skłaniając do refleksji nad ich przyczynami.
Co więcej, książka zawiera poufny raport dotyczący najnowszych i najskuteczniejszych metod zarządzania strukturą call center, co czyni ją wyjątkowo cennym źródłem wiedzy dla każdego, kto chce poprawić skuteczność swojego zespołu.
