Książka - Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Praca w call center jest pełna wyzwań. Aby z sukcesem podjąć to zadanie i dzwonić do kolejnych klientów, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: Czy przedstawiana przez Ciebie oferta jest na tyle atrakcyjna, że sam byś z niej skorzystał? Dlaczego niektórzy klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania lub podpisywać umów? Jakie mogą być błędy handlowców, które sprawiają, że nie wykorzystują w pełni potencjału bezpośrednich spotkań? Czy istnieje konflikt pomiędzy działem obsługi telefonicznej a zespołem sprzedażowym? Tego rodzaju pytania można zadawać w nieskończoność.

Ta książka jest niezbędna dla każdego, kto chce opanować sztukę efektywnej komunikacji przez telefon. Daje wskazówki nie tylko, jak prowadzić skuteczne rozmowy, ale też jak pokonać wewnętrzne bariery, które powstrzymują przed działaniem, nawet gdy dokładnie wiemy, co należy zrobić. Skonstruowana jest w taki sposób, że oferuje zarówno umiejętności techniczne, jak i interpersonalne, dostarczając przy tym przemyślane rozwiązania i skłaniając do refleksji nad ich przyczynami.

Co więcej, książka zawiera poufny raport dotyczący najnowszych i najskuteczniejszych metod zarządzania strukturą call center, co czyni ją wyjątkowo cennym źródłem wiedzy dla każdego, kto chce poprawić skuteczność swojego zespołu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Praca w call center jest pełna wyzwań. Aby z sukcesem podjąć to zadanie i dzwonić do kolejnych klientów, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: Czy przedstawiana przez Ciebie oferta jest na tyle atrakcyjna, że sam byś z niej skorzystał? Dlaczego niektórzy klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania lub podpisywać umów? Jakie mogą być błędy handlowców, które sprawiają, że nie wykorzystują w pełni potencjału bezpośrednich spotkań? Czy istnieje konflikt pomiędzy działem obsługi telefonicznej a zespołem sprzedażowym? Tego rodzaju pytania można zadawać w nieskończoność.

Ta książka jest niezbędna dla każdego, kto chce opanować sztukę efektywnej komunikacji przez telefon. Daje wskazówki nie tylko, jak prowadzić skuteczne rozmowy, ale też jak pokonać wewnętrzne bariery, które powstrzymują przed działaniem, nawet gdy dokładnie wiemy, co należy zrobić. Skonstruowana jest w taki sposób, że oferuje zarówno umiejętności techniczne, jak i interpersonalne, dostarczając przy tym przemyślane rozwiązania i skłaniając do refleksji nad ich przyczynami.

Co więcej, książka zawiera poufny raport dotyczący najnowszych i najskuteczniejszych metod zarządzania strukturą call center, co czyni ją wyjątkowo cennym źródłem wiedzy dla każdego, kto chce poprawić skuteczność swojego zespołu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788324692507

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info