Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stan i uwarunkowania autoedukacji studentów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor książki podjął się całościowego badania procesu autoedukacji wśród studentów zarówno kierunków pedagogicznych, jak i niepedagogicznych. Analiza ta bazuje na szeroko pojętym światopoglądzie, w którym autoedukacja postrzegana jest jako autonomiczny proces, gdzie każda jednostka aktywnie kształtuje swój rozwój zgodnie z własnym światopoglądem i wartościami. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem podejścia triangulacyjnego, co oznaczało łączenie różnych metod podczas poszczególnych etapów studiów.
W początkowym etapie ilościowym celem było ustalenie poziomu aktywności autoedukacyjnej wśród studentów, biorąc pod uwagę czynniki takie jak płeć, kierunek studiów, rok akademicki czy samoocena. Na podstawie analizy wyłoniono dwie kluczowe grupy: studentów wykazujących najwyższą oraz najniższą aktywność w zakresie autoedukacji. Kolejny etap, skoncentrowany na jakościowym podejściu biograficznym, pozwolił na dogłębne zrozumienie indywidualnych doświadczeń związanych z autoedukacją. Dało to możliwość zidentyfikowania osobistych czynników wpływających na ten proces oraz sformułowania pewnych wzorców i generalizacji.
Książka skierowana jest do tych, którzy pragną samodzielnie pracować nad swoim rozwojem osobistym. Zawarte tu treści mogą posłużyć jako podstawa do autorefleksji oraz inspirować do podjęcia własnych działań w obszarze autoedukacji, niezbędnych dla kształtowania autonomicznej osobowości oraz rozwijania zdolności twórczych. Praktyczne wskazówki dotyczące dynamizacji autoedukacji oraz tworzenia optymalnych warunków do jej efektywnego przeprowadzenia mogą okazać się szczególnie cenne dla studentów oraz nauczycieli akademickich pragnących wspierać studentów w ich edukacyjnych wysiłkach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
90.00 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Autor książki podjął się całościowego badania procesu autoedukacji wśród studentów zarówno kierunków pedagogicznych, jak i niepedagogicznych. Analiza ta bazuje na szeroko pojętym światopoglądzie, w którym autoedukacja postrzegana jest jako autonomiczny proces, gdzie każda jednostka aktywnie kształtuje swój rozwój zgodnie z własnym światopoglądem i wartościami. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem podejścia triangulacyjnego, co oznaczało łączenie różnych metod podczas poszczególnych etapów studiów.
W początkowym etapie ilościowym celem było ustalenie poziomu aktywności autoedukacyjnej wśród studentów, biorąc pod uwagę czynniki takie jak płeć, kierunek studiów, rok akademicki czy samoocena. Na podstawie analizy wyłoniono dwie kluczowe grupy: studentów wykazujących najwyższą oraz najniższą aktywność w zakresie autoedukacji. Kolejny etap, skoncentrowany na jakościowym podejściu biograficznym, pozwolił na dogłębne zrozumienie indywidualnych doświadczeń związanych z autoedukacją. Dało to możliwość zidentyfikowania osobistych czynników wpływających na ten proces oraz sformułowania pewnych wzorców i generalizacji.
Książka skierowana jest do tych, którzy pragną samodzielnie pracować nad swoim rozwojem osobistym. Zawarte tu treści mogą posłużyć jako podstawa do autorefleksji oraz inspirować do podjęcia własnych działań w obszarze autoedukacji, niezbędnych dla kształtowania autonomicznej osobowości oraz rozwijania zdolności twórczych. Praktyczne wskazówki dotyczące dynamizacji autoedukacji oraz tworzenia optymalnych warunków do jej efektywnego przeprowadzenia mogą okazać się szczególnie cenne dla studentów oraz nauczycieli akademickich pragnących wspierać studentów w ich edukacyjnych wysiłkach.