Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SOCIALIZED!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "SOCIALIZED!" autorstwa Marka Fidelmana to praktyczny przewodnik dla firm, które chcą skutecznie wkroczyć w świat mediów społecznościowych. Fidelman w jasny sposób tłumaczy, dlaczego strategie oparte na mediach społecznościowych są tak skuteczne oraz jak każda firma, niezależnie od jej rozmiaru, może je z powodzeniem zastosować. Choć wiele przedsiębiorstw posiada pracowników dobrze zaznajomionych z platformami takimi jak Twitter czy Facebook, niewiele z nich potrafi przełożyć osobiste doświadczenia na pełną strategię społecznościową. "SOCIALIZED!" oferuje wskazówki, które pomagają przekształcić tradycyjne firmy w aktywne i zaangażowane społeczności.
Współcześnie większość organizacji zdaje sobie sprawę z konieczności korzystania z narzędzi, takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy YouTube. Niemniej największe wyzwania dopiero się przed nimi rysują. Dotychczasowa praktyka skupiała się głównie na technicznej stronie użycia tych mediów, pomijając istotę szkolenia pracowników do zarządzania nowymi technologiami. Kluczową zmianą staje się więc rozwój umiejętności zarządzania tymi technologiami, wykraczający poza podstawowe umiejętności komputerowe. Książka obfituje w praktyczne porady oraz inspirujące opowieści od osób będących liderami innowacji i zmian. Dzięki temu "SOCIALIZED!" staje się niezastąpionym źródłem wiedzy dla liderów pragnących rozwijać w sobie i swoich zespołach kompetencje społeczne, które umożliwią skuteczne konkurowanie na współczesnym rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "SOCIALIZED!" autorstwa Marka Fidelmana to praktyczny przewodnik dla firm, które chcą skutecznie wkroczyć w świat mediów społecznościowych. Fidelman w jasny sposób tłumaczy, dlaczego strategie oparte na mediach społecznościowych są tak skuteczne oraz jak każda firma, niezależnie od jej rozmiaru, może je z powodzeniem zastosować. Choć wiele przedsiębiorstw posiada pracowników dobrze zaznajomionych z platformami takimi jak Twitter czy Facebook, niewiele z nich potrafi przełożyć osobiste doświadczenia na pełną strategię społecznościową. "SOCIALIZED!" oferuje wskazówki, które pomagają przekształcić tradycyjne firmy w aktywne i zaangażowane społeczności.
Współcześnie większość organizacji zdaje sobie sprawę z konieczności korzystania z narzędzi, takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy YouTube. Niemniej największe wyzwania dopiero się przed nimi rysują. Dotychczasowa praktyka skupiała się głównie na technicznej stronie użycia tych mediów, pomijając istotę szkolenia pracowników do zarządzania nowymi technologiami. Kluczową zmianą staje się więc rozwój umiejętności zarządzania tymi technologiami, wykraczający poza podstawowe umiejętności komputerowe. Książka obfituje w praktyczne porady oraz inspirujące opowieści od osób będących liderami innowacji i zmian. Dzięki temu "SOCIALIZED!" staje się niezastąpionym źródłem wiedzy dla liderów pragnących rozwijać w sobie i swoich zespołach kompetencje społeczne, które umożliwią skuteczne konkurowanie na współczesnym rynku.
