Książka - SOCIALIZED!

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

SOCIALIZED!

SOCIALIZED!

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "SOCIALIZED!" autorstwa Marka Fidelmana to praktyczny przewodnik dla firm, które chcą skutecznie wkroczyć w świat mediów społecznościowych. Fidelman w jasny sposób tłumaczy, dlaczego strategie oparte na mediach społecznościowych są tak skuteczne oraz jak każda firma, niezależnie od jej rozmiaru, może je z powodzeniem zastosować. Choć wiele przedsiębiorstw posiada pracowników dobrze zaznajomionych z platformami takimi jak Twitter czy Facebook, niewiele z nich potrafi przełożyć osobiste doświadczenia na pełną strategię społecznościową. "SOCIALIZED!" oferuje wskazówki, które pomagają przekształcić tradycyjne firmy w aktywne i zaangażowane społeczności.

Współcześnie większość organizacji zdaje sobie sprawę z konieczności korzystania z narzędzi, takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy YouTube. Niemniej największe wyzwania dopiero się przed nimi rysują. Dotychczasowa praktyka skupiała się głównie na technicznej stronie użycia tych mediów, pomijając istotę szkolenia pracowników do zarządzania nowymi technologiami. Kluczową zmianą staje się więc rozwój umiejętności zarządzania tymi technologiami, wykraczający poza podstawowe umiejętności komputerowe. Książka obfituje w praktyczne porady oraz inspirujące opowieści od osób będących liderami innowacji i zmian. Dzięki temu "SOCIALIZED!" staje się niezastąpionym źródłem wiedzy dla liderów pragnących rozwijać w sobie i swoich zespołach kompetencje społeczne, które umożliwią skuteczne konkurowanie na współczesnym rynku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "SOCIALIZED!" autorstwa Marka Fidelmana to praktyczny przewodnik dla firm, które chcą skutecznie wkroczyć w świat mediów społecznościowych. Fidelman w jasny sposób tłumaczy, dlaczego strategie oparte na mediach społecznościowych są tak skuteczne oraz jak każda firma, niezależnie od jej rozmiaru, może je z powodzeniem zastosować. Choć wiele przedsiębiorstw posiada pracowników dobrze zaznajomionych z platformami takimi jak Twitter czy Facebook, niewiele z nich potrafi przełożyć osobiste doświadczenia na pełną strategię społecznościową. "SOCIALIZED!" oferuje wskazówki, które pomagają przekształcić tradycyjne firmy w aktywne i zaangażowane społeczności.

Współcześnie większość organizacji zdaje sobie sprawę z konieczności korzystania z narzędzi, takich jak Facebook, Twitter, Google+ czy YouTube. Niemniej największe wyzwania dopiero się przed nimi rysują. Dotychczasowa praktyka skupiała się głównie na technicznej stronie użycia tych mediów, pomijając istotę szkolenia pracowników do zarządzania nowymi technologiami. Kluczową zmianą staje się więc rozwój umiejętności zarządzania tymi technologiami, wykraczający poza podstawowe umiejętności komputerowe. Książka obfituje w praktyczne porady oraz inspirujące opowieści od osób będących liderami innowacji i zmian. Dzięki temu "SOCIALIZED!" staje się niezastąpionym źródłem wiedzy dla liderów pragnących rozwijać w sobie i swoich zespołach kompetencje społeczne, które umożliwią skuteczne konkurowanie na współczesnym rynku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 14.97 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 280
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 176 × 250 mm
ID: 9788375565997
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki: Mark Fidelman

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info