Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rysogra. Kreatywna gra rysunkowa dla dzieci
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zanurz się w twórczą zabawę z "Rysogrą" Hervé Tulleta, autora bestsellera "Naciśnij mnie", który sprzedał się w ponad 2 milionach egzemplarzy na całym świecie. Ta wyjątkowa gra łączy zabawę i naukę, pomagając w odkrywaniu kolorów, kształtów i kierunków. Hervé Tullet słynie z organizacji interaktywnych wydarzeń artystycznych, gdzie liczna grupa osób tworzy dzieła według jego wskazówek. Takie akcje to prawdziwy festiwal kreatywności, który pozwala każdemu poczuć się jak artysta, zapominając o swoich ograniczeniach. Dzięki prostym formom, takim jak koła, kwadraty, czy linie, uczestnicy tworzą niezwykłe prace, czerpiąc radość z procesu rysowania.
"Rysogra" umożliwia odtworzenie tej twórczej atmosfery w domowym zaciszu. Zestaw składa się z kart z instrukcjami, szablonów oraz kolorowej kostki, które wspólnie wprowadzają różnorodne wyzwania rysunkowe. Karty w kropki określają, co należy narysować, podczas gdy karty w paski podają sposób wykonania. Dzięki szablonom można precyzyjnie odwzorować rozmaite kształty. Możemy wylosować instrukcje takie jak: "Narysuj drżącą ręką małe, czerwone drzewo!", "Narysuj auto do góry nogami!" czy "Narysuj cztery razy zamkniętymi oczami trójkąt!".
Gra jest elastyczna – można w nią grać samodzielnie lub w grupie. W efekcie powstaje wspólne dzieło, do którego kolejno dodają się rysunki graczy działających według wylosowanych kart, albo też każdy z uczestników tworzy swoje indywidualne dzieło, które następnie jest prezentowane innym. Na koniec warto urządzić wystawę wszystkich prac, co stanowi świetne podsumowanie wspólnej zabawy.
"Rysogra" to świetny sposób na naukę współdziałania, przyzwyczajenie się do swobodnej twórczości oraz promocja tworzenia własnych abstrakcyjnych kompozycji. W zestawie znajdziemy 66 dużych, dwustronnych, kartonowych kart, 6 szablonów, kolorową kostkę do gry i instrukcję, które zapewniają wiele godzin inspirującej zabawy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zanurz się w twórczą zabawę z "Rysogrą" Hervé Tulleta, autora bestsellera "Naciśnij mnie", który sprzedał się w ponad 2 milionach egzemplarzy na całym świecie. Ta wyjątkowa gra łączy zabawę i naukę, pomagając w odkrywaniu kolorów, kształtów i kierunków. Hervé Tullet słynie z organizacji interaktywnych wydarzeń artystycznych, gdzie liczna grupa osób tworzy dzieła według jego wskazówek. Takie akcje to prawdziwy festiwal kreatywności, który pozwala każdemu poczuć się jak artysta, zapominając o swoich ograniczeniach. Dzięki prostym formom, takim jak koła, kwadraty, czy linie, uczestnicy tworzą niezwykłe prace, czerpiąc radość z procesu rysowania.
"Rysogra" umożliwia odtworzenie tej twórczej atmosfery w domowym zaciszu. Zestaw składa się z kart z instrukcjami, szablonów oraz kolorowej kostki, które wspólnie wprowadzają różnorodne wyzwania rysunkowe. Karty w kropki określają, co należy narysować, podczas gdy karty w paski podają sposób wykonania. Dzięki szablonom można precyzyjnie odwzorować rozmaite kształty. Możemy wylosować instrukcje takie jak: "Narysuj drżącą ręką małe, czerwone drzewo!", "Narysuj auto do góry nogami!" czy "Narysuj cztery razy zamkniętymi oczami trójkąt!".
Gra jest elastyczna – można w nią grać samodzielnie lub w grupie. W efekcie powstaje wspólne dzieło, do którego kolejno dodają się rysunki graczy działających według wylosowanych kart, albo też każdy z uczestników tworzy swoje indywidualne dzieło, które następnie jest prezentowane innym. Na koniec warto urządzić wystawę wszystkich prac, co stanowi świetne podsumowanie wspólnej zabawy.
"Rysogra" to świetny sposób na naukę współdziałania, przyzwyczajenie się do swobodnej twórczości oraz promocja tworzenia własnych abstrakcyjnych kompozycji. W zestawie znajdziemy 66 dużych, dwustronnych, kartonowych kart, 6 szablonów, kolorową kostkę do gry i instrukcję, które zapewniają wiele godzin inspirującej zabawy.
