Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Punkt przełomowy" jest niezwykłym momentem, gdy pomysły, zachowania i produkty zyskują ogromną popularność, wychodząc poza krąg kilku osób. Malcolm Gladwell bada, jak to możliwe, że stary model butów nagle stał się modnym wyborem hipsterów na całym świecie oraz jak mimika prezentera wiadomości może wpłynąć na wybory. Eksploruje również, dlaczego numery telefonów ograniczono do 7 cyfr i czemu większość osób ma mniej niż 150 bliskich znajomych. Gladwell ilustruje narodziny i rozwój trendów, porównując je do wirusów, które z pojedynczych przypadków przeradzają się w ogólną epidemię. Kluczowym jest zrozumienie momentu zwrotnego - subtelnego i często niewidocznego punktu, od którego zaczyna się szeroka popularność. Dzięki jego analizom możemy nauczyć się dostrzegać, skąd biorą się trendy, gusta i mody. Książka ta fundamentalnie zmienia podejście do sprzedaży oraz mechanizmów rozprzestrzeniania się nowych idei.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Punkt przełomowy" jest niezwykłym momentem, gdy pomysły, zachowania i produkty zyskują ogromną popularność, wychodząc poza krąg kilku osób. Malcolm Gladwell bada, jak to możliwe, że stary model butów nagle stał się modnym wyborem hipsterów na całym świecie oraz jak mimika prezentera wiadomości może wpłynąć na wybory. Eksploruje również, dlaczego numery telefonów ograniczono do 7 cyfr i czemu większość osób ma mniej niż 150 bliskich znajomych. Gladwell ilustruje narodziny i rozwój trendów, porównując je do wirusów, które z pojedynczych przypadków przeradzają się w ogólną epidemię. Kluczowym jest zrozumienie momentu zwrotnego - subtelnego i często niewidocznego punktu, od którego zaczyna się szeroka popularność. Dzięki jego analizom możemy nauczyć się dostrzegać, skąd biorą się trendy, gusta i mody. Książka ta fundamentalnie zmienia podejście do sprzedaży oraz mechanizmów rozprzestrzeniania się nowych idei.
