Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przechytrzyć google
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj nowoczesne metody stosowane przez liderów SEO na całym świecie, które pomogą Ci skutecznie pozycjonować swoją stronę w Google. Dowiesz się, jak zdobywać wartościowe linki zewnętrzne, budując jednocześnie swoją reputację online. Nauczysz się optymalnie wykorzystywać słowa kluczowe, tytuły stron i struktury URL, a także jak przekształcić odwiedzających w lojalnych klientów.
Google traktuje wyniki wyszukiwania jak swego rodzaju konkurs popularności, gdzie Twoja pozycja zależy nie tylko od atrakcyjności i wartości strony, ale również od ilości oraz jakości stron, które o niej wspominają. To, kto prowadzi te strony, ich reputacja i popularność są kluczowe dla algorytmu PageRank. Ale jak z anonimowego użytkownika, którego strony giną na dalszych pozycjach, awansować na szczyt wyszukiwań? Czy można przechytrzyć Google i wyprowadzić nowy biznes na najwyższe pozycje?
Evan Bailyn, uznany specjalista SEO, odpowiada na te pytania, dzieląc się w swojej książce skutecznymi technikami, które przetestował i zweryfikował. Dzięki jego metodom zdołał przyciągnąć ponad 50 milionów odwiedzających w ciągu roku, bez ponoszenia kosztów na reklamy. Książka koncentruje się na etycznych i sprawdzonych strategiach, które bazują na dogłębnym zrozumieniu algorytmów Google. To niezbędna pozycja dla każdego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera.
Czytając tę książkę, zrozumiesz, które mity SEO są tylko przeszłością i jakie techniki przeszły do lamusa. Dowiesz się też, dlaczego korzystamy z wyszukiwarek i jak efektywnie integrować kluczowe elementy SEO: słowa kluczowe, linki, tytuły, strukturę URL i czas. Nauczysz się, jak wybrać najlepsze słowa kluczowe, pozyskać wartościowe linki i unikać tych o wątpliwej jakości. Zrozumiesz, jak duży wpływ ma staż strony na zaufanie Google. Poznasz także, jak skutecznie wykorzystywać Google AdWords jako wsparcie dla SEO, jak przekształcić jednorazowych gości w wiernych klientów oraz jak dostosować stronę do mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy YouTube. Co więcej, odkryjesz, jak poprawiać swoje pozycje w wyszukiwarkach Bing i Yahoo! nie tracąc przy tym zasięgu w Google. Przygotuj się również na nowe trendy w spersonalizowanym i rzeczywistościowym wyszukiwaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj nowoczesne metody stosowane przez liderów SEO na całym świecie, które pomogą Ci skutecznie pozycjonować swoją stronę w Google. Dowiesz się, jak zdobywać wartościowe linki zewnętrzne, budując jednocześnie swoją reputację online. Nauczysz się optymalnie wykorzystywać słowa kluczowe, tytuły stron i struktury URL, a także jak przekształcić odwiedzających w lojalnych klientów.
Google traktuje wyniki wyszukiwania jak swego rodzaju konkurs popularności, gdzie Twoja pozycja zależy nie tylko od atrakcyjności i wartości strony, ale również od ilości oraz jakości stron, które o niej wspominają. To, kto prowadzi te strony, ich reputacja i popularność są kluczowe dla algorytmu PageRank. Ale jak z anonimowego użytkownika, którego strony giną na dalszych pozycjach, awansować na szczyt wyszukiwań? Czy można przechytrzyć Google i wyprowadzić nowy biznes na najwyższe pozycje?
Evan Bailyn, uznany specjalista SEO, odpowiada na te pytania, dzieląc się w swojej książce skutecznymi technikami, które przetestował i zweryfikował. Dzięki jego metodom zdołał przyciągnąć ponad 50 milionów odwiedzających w ciągu roku, bez ponoszenia kosztów na reklamy. Książka koncentruje się na etycznych i sprawdzonych strategiach, które bazują na dogłębnym zrozumieniu algorytmów Google. To niezbędna pozycja dla każdego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera.
Czytając tę książkę, zrozumiesz, które mity SEO są tylko przeszłością i jakie techniki przeszły do lamusa. Dowiesz się też, dlaczego korzystamy z wyszukiwarek i jak efektywnie integrować kluczowe elementy SEO: słowa kluczowe, linki, tytuły, strukturę URL i czas. Nauczysz się, jak wybrać najlepsze słowa kluczowe, pozyskać wartościowe linki i unikać tych o wątpliwej jakości. Zrozumiesz, jak duży wpływ ma staż strony na zaufanie Google. Poznasz także, jak skutecznie wykorzystywać Google AdWords jako wsparcie dla SEO, jak przekształcić jednorazowych gości w wiernych klientów oraz jak dostosować stronę do mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy YouTube. Co więcej, odkryjesz, jak poprawiać swoje pozycje w wyszukiwarkach Bing i Yahoo! nie tracąc przy tym zasięgu w Google. Przygotuj się również na nowe trendy w spersonalizowanym i rzeczywistościowym wyszukiwaniu.
