Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj moc DirectX! DirectX to kluczowy zestaw funkcji wspomagających tworzenie zaawansowanej grafiki w środowisku Windows. Jego historia zaczyna się w 1995 roku, kiedy po premierze Windows 95, twórcy gier z niechęcią wycofywali się z systemu DOS. Od tego momentu, DirectX nieustannie się rozwija, pozwalając tworzyć gry i trójwymiarowe animacje, które zachwycają swoim realizmem. Jeżeli pragniesz zgłębić możliwości tego dodatku i w pełni wykorzystać jego potencjał, ta książka będzie idealnym wyborem!
Żadna inna publikacja nie analizuje tak dogłębnie aspektów związanych z tworzeniem grafiki i animacji za pomocą DirectX. Praca została podzielona na trzy części. Pierwsza część wprowadza w podstawy grafiki 3D, pokazując jak pracować z wektorami, przekształcać je oraz używać macierzy. Druga część koncentruje się na Direct3D, gdzie czytelnik nauczy się inicjalizować system, nakładać tekstury oraz cieniować obiekty. W ostatniej części poruszane są zaawansowane tematy, takie jak widok z perspektywy pierwszej osoby, zarządzanie kamerą, system cząstek, mapowanie i animacje. To obowiązkowa pozycja dla programistów zaangażowanych w grafikę 3D!
Dzięki tej książce zanurzysz się w podstawy grafiki 3D, takie jak wektory, macierze i ich przekształcenia, zgłębisz funkcjonalność Direct3D, oraz nauczysz się pracy z teksturami i cieniowaniem. Dodatkowo poznasz system cząstek i odkryjesz potencjał DirectX. Twórz wirtualne światy korzystając z technologii DirectX!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj moc DirectX! DirectX to kluczowy zestaw funkcji wspomagających tworzenie zaawansowanej grafiki w środowisku Windows. Jego historia zaczyna się w 1995 roku, kiedy po premierze Windows 95, twórcy gier z niechęcią wycofywali się z systemu DOS. Od tego momentu, DirectX nieustannie się rozwija, pozwalając tworzyć gry i trójwymiarowe animacje, które zachwycają swoim realizmem. Jeżeli pragniesz zgłębić możliwości tego dodatku i w pełni wykorzystać jego potencjał, ta książka będzie idealnym wyborem!
Żadna inna publikacja nie analizuje tak dogłębnie aspektów związanych z tworzeniem grafiki i animacji za pomocą DirectX. Praca została podzielona na trzy części. Pierwsza część wprowadza w podstawy grafiki 3D, pokazując jak pracować z wektorami, przekształcać je oraz używać macierzy. Druga część koncentruje się na Direct3D, gdzie czytelnik nauczy się inicjalizować system, nakładać tekstury oraz cieniować obiekty. W ostatniej części poruszane są zaawansowane tematy, takie jak widok z perspektywy pierwszej osoby, zarządzanie kamerą, system cząstek, mapowanie i animacje. To obowiązkowa pozycja dla programistów zaangażowanych w grafikę 3D!
Dzięki tej książce zanurzysz się w podstawy grafiki 3D, takie jak wektory, macierze i ich przekształcenia, zgłębisz funkcjonalność Direct3D, oraz nauczysz się pracy z teksturami i cieniowaniem. Dodatkowo poznasz system cząstek i odkryjesz potencjał DirectX. Twórz wirtualne światy korzystając z technologii DirectX!
