Książka - Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Odkryj moc DirectX! DirectX to kluczowy zestaw funkcji wspomagających tworzenie zaawansowanej grafiki w środowisku Windows. Jego historia zaczyna się w 1995 roku, kiedy po premierze Windows 95, twórcy gier z niechęcią wycofywali się z systemu DOS. Od tego momentu, DirectX nieustannie się rozwija, pozwalając tworzyć gry i trójwymiarowe animacje, które zachwycają swoim realizmem. Jeżeli pragniesz zgłębić możliwości tego dodatku i w pełni wykorzystać jego potencjał, ta książka będzie idealnym wyborem!

Żadna inna publikacja nie analizuje tak dogłębnie aspektów związanych z tworzeniem grafiki i animacji za pomocą DirectX. Praca została podzielona na trzy części. Pierwsza część wprowadza w podstawy grafiki 3D, pokazując jak pracować z wektorami, przekształcać je oraz używać macierzy. Druga część koncentruje się na Direct3D, gdzie czytelnik nauczy się inicjalizować system, nakładać tekstury oraz cieniować obiekty. W ostatniej części poruszane są zaawansowane tematy, takie jak widok z perspektywy pierwszej osoby, zarządzanie kamerą, system cząstek, mapowanie i animacje. To obowiązkowa pozycja dla programistów zaangażowanych w grafikę 3D!

Dzięki tej książce zanurzysz się w podstawy grafiki 3D, takie jak wektory, macierze i ich przekształcenia, zgłębisz funkcjonalność Direct3D, oraz nauczysz się pracy z teksturami i cieniowaniem. Dodatkowo poznasz system cząstek i odkryjesz potencjał DirectX. Twórz wirtualne światy korzystając z technologii DirectX!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Odkryj moc DirectX! DirectX to kluczowy zestaw funkcji wspomagających tworzenie zaawansowanej grafiki w środowisku Windows. Jego historia zaczyna się w 1995 roku, kiedy po premierze Windows 95, twórcy gier z niechęcią wycofywali się z systemu DOS. Od tego momentu, DirectX nieustannie się rozwija, pozwalając tworzyć gry i trójwymiarowe animacje, które zachwycają swoim realizmem. Jeżeli pragniesz zgłębić możliwości tego dodatku i w pełni wykorzystać jego potencjał, ta książka będzie idealnym wyborem!

Żadna inna publikacja nie analizuje tak dogłębnie aspektów związanych z tworzeniem grafiki i animacji za pomocą DirectX. Praca została podzielona na trzy części. Pierwsza część wprowadza w podstawy grafiki 3D, pokazując jak pracować z wektorami, przekształcać je oraz używać macierzy. Druga część koncentruje się na Direct3D, gdzie czytelnik nauczy się inicjalizować system, nakładać tekstury oraz cieniować obiekty. W ostatniej części poruszane są zaawansowane tematy, takie jak widok z perspektywy pierwszej osoby, zarządzanie kamerą, system cząstek, mapowanie i animacje. To obowiązkowa pozycja dla programistów zaangażowanych w grafikę 3D!

Dzięki tej książce zanurzysz się w podstawy grafiki 3D, takie jak wektory, macierze i ich przekształcenia, zgłębisz funkcjonalność Direct3D, oraz nauczysz się pracy z teksturami i cieniowaniem. Dodatkowo poznasz system cząstek i odkryjesz potencjał DirectX. Twórz wirtualne światy korzystając z technologii DirectX!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 55.09 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 856
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 164 × 239 mm
ID: 9788324674749
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Frank Luna

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info