Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Problemy moralne w świecie informacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu zmieniających się realiów społecznych i rosnącej roli nowoczesnych mediów, wiele tradycyjnych dylematów moralnych nabiera nowych wymiarów. Media takie jak telewizja, internet czy gry komputerowe z technicznego punktu widzenia pozostają neutralne pod względem moralnym, jednak ich zawartość i możliwości, jakie oferują, często kolidują z ustalonymi normami etycznymi. Tego rodzaju zjawiska obejmują negatywny wpływ gier na psychikę oraz wartości graczy, ryzyka związane z anonimowym korzystaniem z sieci oraz potencjalne zagrożenia oszustwami internetowymi, jak włamania na konta czy nieuprawnione przelewy. Książka skupia się na analizie wybranych problemów moralnych, które dotykają współczesnego społeczeństwa informacyjnego, rozważa je zarówno z perspektywy twórców, jak i odbiorców mediów. Jednym z kluczowych odniesień w tej analizie jest Dekalog, oceniany pod kątem swojej aktualności i uniwersalności. Publikacja prezentuje społeczeństwo informacyjne jako zbiorowość jednostek odpowiedzialnych za swoje decyzje, które same decydują o akceptacji bądź odrzuceniu norm moralnych. Czytelnik jest zaproszony do refleksji nad tym, jak kreować i korzystać z przestrzeni informacyjnej, aby była ona zgodna z zasadami etycznymi oraz własnym sumieniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu zmieniających się realiów społecznych i rosnącej roli nowoczesnych mediów, wiele tradycyjnych dylematów moralnych nabiera nowych wymiarów. Media takie jak telewizja, internet czy gry komputerowe z technicznego punktu widzenia pozostają neutralne pod względem moralnym, jednak ich zawartość i możliwości, jakie oferują, często kolidują z ustalonymi normami etycznymi. Tego rodzaju zjawiska obejmują negatywny wpływ gier na psychikę oraz wartości graczy, ryzyka związane z anonimowym korzystaniem z sieci oraz potencjalne zagrożenia oszustwami internetowymi, jak włamania na konta czy nieuprawnione przelewy. Książka skupia się na analizie wybranych problemów moralnych, które dotykają współczesnego społeczeństwa informacyjnego, rozważa je zarówno z perspektywy twórców, jak i odbiorców mediów. Jednym z kluczowych odniesień w tej analizie jest Dekalog, oceniany pod kątem swojej aktualności i uniwersalności. Publikacja prezentuje społeczeństwo informacyjne jako zbiorowość jednostek odpowiedzialnych za swoje decyzje, które same decydują o akceptacji bądź odrzuceniu norm moralnych. Czytelnik jest zaproszony do refleksji nad tym, jak kreować i korzystać z przestrzeni informacyjnej, aby była ona zgodna z zasadami etycznymi oraz własnym sumieniem.
