Książka - Proaktywny telemarketing

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Proaktywny telemarketing

Proaktywny telemarketing

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Proaktywność stanowi narzędzie, a nie cel, które znacząco ułatwia proces sprzedaży. W biznesowym kontekście bywa ona często mylona z przedsiębiorczością lub utożsamiana ze skutecznym działaniem. W rzeczywistości jednak, to skuteczne działanie jest wynikiem postawy proaktywnej. Zanim ktokolwiek zacznie działać, konieczna jest zmiana w jego myśleniu oraz podejściu — to właśnie wtedy mówimy o proaktywności. Nie jest to cel, do którego należy dążyć, lecz podstawa, która otwiera drogę do korzystania z różnych zasobów, zarówno przy podejmowaniu inicjatywy, jak i w sytuacjach, gdy brak inicjatywy jest uzasadniony.

Książka koncentruje się na wykorzystaniu proaktywności w sprzedaży, a szczególnie przy najtrudniejszym jej etapie — telesprzedaży. To właśnie tutaj, nabycie umiejętności proaktywnego działania jest najcenniejsze, gdyż przeniesienie tych umiejętności na inne obszary sprzedaży staje się wtedy bardzo łatwe. Postawa proaktywna zachowuje bowiem swoją strukturę niezależnie od kontekstu. Dlatego z tej książki skorzystają nie tylko osoby zawodowo zajmujące się wykonywaniem telefonów.

Autorem książki jest Paweł Walczak, socjolog, coach oraz trener i konsultant w zakresie wsparcia sprzedaży. Z bogatym doświadczeniem zdobytym w działach sprzedaży, w tym na stanowiskach menedżerskich, Walczak w 2007 roku zrealizował kryteria sprzedaży MDRT, dołączając do elitarnego grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing towarzyszył mu przez całą karierę, jako narzędzie do umawiania spotkań, sprzedaży i obsługi reklamacji. Jego życiowym mottem jest: "Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje".

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Proaktywność stanowi narzędzie, a nie cel, które znacząco ułatwia proces sprzedaży. W biznesowym kontekście bywa ona często mylona z przedsiębiorczością lub utożsamiana ze skutecznym działaniem. W rzeczywistości jednak, to skuteczne działanie jest wynikiem postawy proaktywnej. Zanim ktokolwiek zacznie działać, konieczna jest zmiana w jego myśleniu oraz podejściu — to właśnie wtedy mówimy o proaktywności. Nie jest to cel, do którego należy dążyć, lecz podstawa, która otwiera drogę do korzystania z różnych zasobów, zarówno przy podejmowaniu inicjatywy, jak i w sytuacjach, gdy brak inicjatywy jest uzasadniony.

Książka koncentruje się na wykorzystaniu proaktywności w sprzedaży, a szczególnie przy najtrudniejszym jej etapie — telesprzedaży. To właśnie tutaj, nabycie umiejętności proaktywnego działania jest najcenniejsze, gdyż przeniesienie tych umiejętności na inne obszary sprzedaży staje się wtedy bardzo łatwe. Postawa proaktywna zachowuje bowiem swoją strukturę niezależnie od kontekstu. Dlatego z tej książki skorzystają nie tylko osoby zawodowo zajmujące się wykonywaniem telefonów.

Autorem książki jest Paweł Walczak, socjolog, coach oraz trener i konsultant w zakresie wsparcia sprzedaży. Z bogatym doświadczeniem zdobytym w działach sprzedaży, w tym na stanowiskach menedżerskich, Walczak w 2007 roku zrealizował kryteria sprzedaży MDRT, dołączając do elitarnego grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing towarzyszył mu przez całą karierę, jako narzędzie do umawiania spotkań, sprzedaży i obsługi reklamacji. Jego życiowym mottem jest: "Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje".

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 15.93 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 168
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 139 × 207 mm
ID: 9788324675067
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Paweł Walczak

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info