Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Proaktywny telemarketing
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Proaktywność stanowi narzędzie, a nie cel, które znacząco ułatwia proces sprzedaży. W biznesowym kontekście bywa ona często mylona z przedsiębiorczością lub utożsamiana ze skutecznym działaniem. W rzeczywistości jednak, to skuteczne działanie jest wynikiem postawy proaktywnej. Zanim ktokolwiek zacznie działać, konieczna jest zmiana w jego myśleniu oraz podejściu — to właśnie wtedy mówimy o proaktywności. Nie jest to cel, do którego należy dążyć, lecz podstawa, która otwiera drogę do korzystania z różnych zasobów, zarówno przy podejmowaniu inicjatywy, jak i w sytuacjach, gdy brak inicjatywy jest uzasadniony.
Książka koncentruje się na wykorzystaniu proaktywności w sprzedaży, a szczególnie przy najtrudniejszym jej etapie — telesprzedaży. To właśnie tutaj, nabycie umiejętności proaktywnego działania jest najcenniejsze, gdyż przeniesienie tych umiejętności na inne obszary sprzedaży staje się wtedy bardzo łatwe. Postawa proaktywna zachowuje bowiem swoją strukturę niezależnie od kontekstu. Dlatego z tej książki skorzystają nie tylko osoby zawodowo zajmujące się wykonywaniem telefonów.
Autorem książki jest Paweł Walczak, socjolog, coach oraz trener i konsultant w zakresie wsparcia sprzedaży. Z bogatym doświadczeniem zdobytym w działach sprzedaży, w tym na stanowiskach menedżerskich, Walczak w 2007 roku zrealizował kryteria sprzedaży MDRT, dołączając do elitarnego grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing towarzyszył mu przez całą karierę, jako narzędzie do umawiania spotkań, sprzedaży i obsługi reklamacji. Jego życiowym mottem jest: "Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Proaktywność stanowi narzędzie, a nie cel, które znacząco ułatwia proces sprzedaży. W biznesowym kontekście bywa ona często mylona z przedsiębiorczością lub utożsamiana ze skutecznym działaniem. W rzeczywistości jednak, to skuteczne działanie jest wynikiem postawy proaktywnej. Zanim ktokolwiek zacznie działać, konieczna jest zmiana w jego myśleniu oraz podejściu — to właśnie wtedy mówimy o proaktywności. Nie jest to cel, do którego należy dążyć, lecz podstawa, która otwiera drogę do korzystania z różnych zasobów, zarówno przy podejmowaniu inicjatywy, jak i w sytuacjach, gdy brak inicjatywy jest uzasadniony.
Książka koncentruje się na wykorzystaniu proaktywności w sprzedaży, a szczególnie przy najtrudniejszym jej etapie — telesprzedaży. To właśnie tutaj, nabycie umiejętności proaktywnego działania jest najcenniejsze, gdyż przeniesienie tych umiejętności na inne obszary sprzedaży staje się wtedy bardzo łatwe. Postawa proaktywna zachowuje bowiem swoją strukturę niezależnie od kontekstu. Dlatego z tej książki skorzystają nie tylko osoby zawodowo zajmujące się wykonywaniem telefonów.
Autorem książki jest Paweł Walczak, socjolog, coach oraz trener i konsultant w zakresie wsparcia sprzedaży. Z bogatym doświadczeniem zdobytym w działach sprzedaży, w tym na stanowiskach menedżerskich, Walczak w 2007 roku zrealizował kryteria sprzedaży MDRT, dołączając do elitarnego grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing towarzyszył mu przez całą karierę, jako narzędzie do umawiania spotkań, sprzedaży i obsługi reklamacji. Jego życiowym mottem jest: "Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje".
