Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pościg łowcy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co dekadę, na samym jej kresie, Wilk wybiera swoją ofiarę wśród władców Nortenardu. Tak oto zaczyna się narracja o Gizdianie, najemniku związanym z miejską radą Mithrii. Od samego początku Gizdian wyrusza na poszukiwanie Ardamira, przyjaciela, który bez śladu zaginął. Wkrótce odkrywamy, że łączy ich szczególna więź - braterska przysięga, która, jak się zdaje, nie została spełniona. To właśnie obietnica zaczyna odciskać piętno na Gizdianie, który odczuwa postępującą utratę sił i pamięci, a perspektywa utraty zmysłów staje się coraz bardziej niepokojąca.
Z pomocą przychodzi mu Draxar, niesławny pirat i awanturnik, który mimo swojej reputacji w Nortenardzie, zyskuje zaufanie Gizdiana. Niczym pionek w grze polityków, najemnik zostaje wciągnięty w świat intryg, których istnienia nawet nie podejrzewa. Podróżując po Nortenardzie, Gizdian wpada w sidła manipulacji i polega na wskazówkach różnorodnych postaci, od młodego trubadura, przez barwnego krasnoluda, po tajemniczą brunetkę.
Tymczasem w tle jego działań rozgrywa się potężna polityczna gra; władcy walczą o wpływy, dawni przeciwnicy planują zemstę, a klątwa, która co dziesięć lat domaga się swojego spełnienia, znowu rzuca cień niepewności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co dekadę, na samym jej kresie, Wilk wybiera swoją ofiarę wśród władców Nortenardu. Tak oto zaczyna się narracja o Gizdianie, najemniku związanym z miejską radą Mithrii. Od samego początku Gizdian wyrusza na poszukiwanie Ardamira, przyjaciela, który bez śladu zaginął. Wkrótce odkrywamy, że łączy ich szczególna więź - braterska przysięga, która, jak się zdaje, nie została spełniona. To właśnie obietnica zaczyna odciskać piętno na Gizdianie, który odczuwa postępującą utratę sił i pamięci, a perspektywa utraty zmysłów staje się coraz bardziej niepokojąca.
Z pomocą przychodzi mu Draxar, niesławny pirat i awanturnik, który mimo swojej reputacji w Nortenardzie, zyskuje zaufanie Gizdiana. Niczym pionek w grze polityków, najemnik zostaje wciągnięty w świat intryg, których istnienia nawet nie podejrzewa. Podróżując po Nortenardzie, Gizdian wpada w sidła manipulacji i polega na wskazówkach różnorodnych postaci, od młodego trubadura, przez barwnego krasnoluda, po tajemniczą brunetkę.
Tymczasem w tle jego działań rozgrywa się potężna polityczna gra; władcy walczą o wpływy, dawni przeciwnicy planują zemstę, a klątwa, która co dziesięć lat domaga się swojego spełnienia, znowu rzuca cień niepewności.
