InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karaś, Junak, Iskra, Bies, wreszcie i Orlik. Pasjonaci aeronautyki bez problemu rozpoznają w tych nazwach polskie samoloty. Lotnictwo przeszło długą drogę od pierwszych siermiężnych, drewnianych konstrukcji owiniętych bawełnianym płótnem po dzisiejsze nowoczesne modele półskorupowe.
Historia polskich wytwórni samolotów rozpoczyna się w 1909 roku, kiedy na Polu Mokotowskim powstało Warszawskie Towarzystwo Lotnicze Awiata. Stamtąd autor zabiera nas w podróż po całym kraju. Obok najbardziej znanych ośrodków polskiego przemysłu lotniczego WSK PZL Świdnik i Mielec, Centralne Studium Samolotów w Warszawie w książce poznajemy też historię awiacji w Poznaniu, Lublinie, Łodzi czy Białej Podlaskiej.
Opowieść o polskim lotnictwie to jednak nie tylko fabryki i kolejne produkowane przez nie modele samolotów, ale przede wszystkim ludzie, których pasja pozwoliła najpierw na rozwój, a następnie na odbudowanie zniszczonego przez dwie wojny światowe przemysłu. Oblatywacze, inżynierowie, miłośnicy awiacji są nie mniejszym bohaterem tej książki niż maszyny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Karaś, Junak, Iskra, Bies, wreszcie i Orlik. Pasjonaci aeronautyki bez problemu rozpoznają w tych nazwach polskie samoloty. Lotnictwo przeszło długą drogę od pierwszych siermiężnych, drewnianych konstrukcji owiniętych bawełnianym płótnem po dzisiejsze nowoczesne modele półskorupowe.
Historia polskich wytwórni samolotów rozpoczyna się w 1909 roku, kiedy na Polu Mokotowskim powstało Warszawskie Towarzystwo Lotnicze Awiata. Stamtąd autor zabiera nas w podróż po całym kraju. Obok najbardziej znanych ośrodków polskiego przemysłu lotniczego WSK PZL Świdnik i Mielec, Centralne Studium Samolotów w Warszawie w książce poznajemy też historię awiacji w Poznaniu, Lublinie, Łodzi czy Białej Podlaskiej.
Opowieść o polskim lotnictwie to jednak nie tylko fabryki i kolejne produkowane przez nie modele samolotów, ale przede wszystkim ludzie, których pasja pozwoliła najpierw na rozwój, a następnie na odbudowanie zniszczonego przez dwie wojny światowe przemysłu. Oblatywacze, inżynierowie, miłośnicy awiacji są nie mniejszym bohaterem tej książki niż maszyny.