InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dużej liczbie osób z tym pakietem kojarzy się słowo "biurowy". Dla większości z nich pakiet biurowy to po prostu Office! Ten idealnie skomponowany zestaw narzędzi czyni pracę każdego użytkownika zdecydowanie łatwiejszą. W Wordzie można tworzyć eleganckie dokumenty, zaś Excel niestrudzenie analizuje dane, sumuje setki wartości i pozwala na tworzenie przejrzystych raportów. Poza tymi dwoma najpopularniejszymi narzędziami możesz jeszcze wykorzystać potencjał PowerPointa w zakresie tworzenia fachowych prezentacji oraz Outlooka, żeby zapanować nad ogromem wiadomości e-mail.Dzięki tej książce dowiesz się, jak efektywnie skorzystać ze wszystkich tych narzędzi! Autor za pomocą przejrzystych rysunków oraz zwięzłych objaśnień nauczy Cię wykonywać nawet najbardziej karkołomne zadania. Na samym początku dowiesz się, jakie nowości kryją wersje 2010 poszczególnych programów. Po krótkim wstępie będziesz miał szansę nauczyć się lub przypomnieć sobie, jak wykonać podstawowe czynności, takie jak drukowanie, zapisywanie i otwieranie dokumentów oraz zarządzanie nimi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz informacje, jak formatować dokumenty, dodawać nagłówki i stopki, tworzyć listy czy konspekty oraz publikować wpisy na blogu. Następne strony przyniosą Ci szeroki wachlarz wiadomości na temat Excela - formatowanie komórek, dodawanie i usuwanie wierszy oraz kolumn, wykorzystanie formuł i funkcji to tylko niektóre z nich. W czasie lektury zobaczysz również, jak przygotować eleganckie slajdy w PowerPoincie oraz opublikować je na płycie CD lub DVD. A potem zapoznasz się z tajnikami Outlooka. Praca z kontaktami, zadaniami i e-mailami nie będzie miała przed Tobą już żadnych tajemnic!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dużej liczbie osób z tym pakietem kojarzy się słowo "biurowy". Dla większości z nich pakiet biurowy to po prostu Office! Ten idealnie skomponowany zestaw narzędzi czyni pracę każdego użytkownika zdecydowanie łatwiejszą. W Wordzie można tworzyć eleganckie dokumenty, zaś Excel niestrudzenie analizuje dane, sumuje setki wartości i pozwala na tworzenie przejrzystych raportów. Poza tymi dwoma najpopularniejszymi narzędziami możesz jeszcze wykorzystać potencjał PowerPointa w zakresie tworzenia fachowych prezentacji oraz Outlooka, żeby zapanować nad ogromem wiadomości e-mail.Dzięki tej książce dowiesz się, jak efektywnie skorzystać ze wszystkich tych narzędzi! Autor za pomocą przejrzystych rysunków oraz zwięzłych objaśnień nauczy Cię wykonywać nawet najbardziej karkołomne zadania. Na samym początku dowiesz się, jakie nowości kryją wersje 2010 poszczególnych programów. Po krótkim wstępie będziesz miał szansę nauczyć się lub przypomnieć sobie, jak wykonać podstawowe czynności, takie jak drukowanie, zapisywanie i otwieranie dokumentów oraz zarządzanie nimi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz informacje, jak formatować dokumenty, dodawać nagłówki i stopki, tworzyć listy czy konspekty oraz publikować wpisy na blogu. Następne strony przyniosą Ci szeroki wachlarz wiadomości na temat Excela - formatowanie komórek, dodawanie i usuwanie wierszy oraz kolumn, wykorzystanie formuł i funkcji to tylko niektóre z nich. W czasie lektury zobaczysz również, jak przygotować eleganckie slajdy w PowerPoincie oraz opublikować je na płycie CD lub DVD. A potem zapoznasz się z tajnikami Outlooka. Praca z kontaktami, zadaniami i e-mailami nie będzie miała przed Tobą już żadnych tajemnic!