InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zawiera listy do wydawcy "Idlera" z 1759 roku, piętnaście rozpraw o sztuce z lat 1769-1790, stanowiących główny dorobek teoretyczny Reynoldsa, oraz dwa teksty, z których jeden przynależy do głównego nurtu jego wywodów zawartych w rozprawach, zaś drugi wskazuje na obecność innych jeszcze, poza rozprawami, wątków i tekstów w pisarskim oeuvre tego autora. Reynolds, wybitny angielski malarz i teoretyk sztuki, należał do grona najważniejszych postaci osiemnastowiecznej kultury brytyjskiej, a jego dokonania w dziedzinie malarstwa i myśli o sztuce sytuują go w pierwszym szeregu artystycznej Europy. W Polsce o Reynoldsie wciąż niewiele wiadomo i polski przekład książki wypełni jedną z najdotkliwszych luk w naszej literaturze dotyczącej teorii sztuki i estetyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zawiera listy do wydawcy "Idlera" z 1759 roku, piętnaście rozpraw o sztuce z lat 1769-1790, stanowiących główny dorobek teoretyczny Reynoldsa, oraz dwa teksty, z których jeden przynależy do głównego nurtu jego wywodów zawartych w rozprawach, zaś drugi wskazuje na obecność innych jeszcze, poza rozprawami, wątków i tekstów w pisarskim oeuvre tego autora. Reynolds, wybitny angielski malarz i teoretyk sztuki, należał do grona najważniejszych postaci osiemnastowiecznej kultury brytyjskiej, a jego dokonania w dziedzinie malarstwa i myśli o sztuce sytuują go w pierwszym szeregu artystycznej Europy. W Polsce o Reynoldsie wciąż niewiele wiadomo i polski przekład książki wypełni jedną z najdotkliwszych luk w naszej literaturze dotyczącej teorii sztuki i estetyki.