Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizacja spotkań biznesowych i konferencji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Organizacja spotkań biznesowych i konferencji" dedykowany jest uczniom, którzy kształcą się w zawodzie technika hotelarstwa, jako rozszerzony element programu nauczania. Dokument jest zgodny z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 16 maja 2019 roku, odnosi się do podstaw programowych edukacji zawodowej oraz dodatkowych umiejętności w obszarze branżowym (Dz.U. 2019 poz. 991).
Podręcznik ma na celu wyposażenie uczniów w wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnej organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiektach hotelarskich. Materiały zawarte w książce obejmują zdjęcia, rysunki i tabele, które wspomagają efektywne przyswajanie wiedzy. Teoretyczne treści wzbogacone są praktycznymi przykładami, które ukazują szeroki wachlarz zastosowań zdobytej wiedzy w codziennej praktyce.
Polecamy tę książkę nie tylko studentom, ale również osobom zatrudnionym w hotelarstwie, pragnącym doskonalić swoje umiejętności w organizacji oraz obsłudze spotkań i konferencji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Organizacja spotkań biznesowych i konferencji" dedykowany jest uczniom, którzy kształcą się w zawodzie technika hotelarstwa, jako rozszerzony element programu nauczania. Dokument jest zgodny z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 16 maja 2019 roku, odnosi się do podstaw programowych edukacji zawodowej oraz dodatkowych umiejętności w obszarze branżowym (Dz.U. 2019 poz. 991).
Podręcznik ma na celu wyposażenie uczniów w wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnej organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiektach hotelarskich. Materiały zawarte w książce obejmują zdjęcia, rysunki i tabele, które wspomagają efektywne przyswajanie wiedzy. Teoretyczne treści wzbogacone są praktycznymi przykładami, które ukazują szeroki wachlarz zastosowań zdobytej wiedzy w codziennej praktyce.
Polecamy tę książkę nie tylko studentom, ale również osobom zatrudnionym w hotelarstwie, pragnącym doskonalić swoje umiejętności w organizacji oraz obsłudze spotkań i konferencji.
