Książka - OpenGL Księga eksperta

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

OpenGL Księga eksperta

OpenGL Księga eksperta

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Opis książki OpenGL Księga eksperta - Wright Richard S.. Haemel Nicholas. Selles Graham. Lipchak Benjamin Dowiedz się. jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne. trójwymiarowe wizualizacje! Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty. oświetlać je i cieniować? Jak napisać własne programy. korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL? Jak programować grafikę na urządzenia przenośne. takie jak iPhone. iPod czy iPad? Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej. gier 3D. wizualizacji. symulacji. modelowania naukowego. a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia. ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows. jak i komputerach Mac. a także na stacjach uniksowych. w centrach rozrywki opartych o lokalizację. na najbardziej znanych konsolach do gier. w kieszonkowych grach elektronicznych. a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt. że można ją rozszerzać. dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu. a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki. "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe. zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów. bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D. gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL. konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty. oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy. wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL. takie jak przekształcenia. nakładanie tekstur. cieniowanie. zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone. iPod touch oraz iPad! W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz: praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania. przekształcania i teksturowania geometrii wiedzę na temat pisania programów cieniujących. popartą praktycznymi przykładami opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7). Mac OS X. GNU/Linux. Unix — oraz układach wbudowanych informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone. iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami) zaawansowane techniki buforowania. renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych możliwości przetwarzania fragmentów. czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Opis książki OpenGL Księga eksperta - Wright Richard S.. Haemel Nicholas. Selles Graham. Lipchak Benjamin Dowiedz się. jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne. trójwymiarowe wizualizacje! Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty. oświetlać je i cieniować? Jak napisać własne programy. korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL? Jak programować grafikę na urządzenia przenośne. takie jak iPhone. iPod czy iPad? Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej. gier 3D. wizualizacji. symulacji. modelowania naukowego. a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia. ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows. jak i komputerach Mac. a także na stacjach uniksowych. w centrach rozrywki opartych o lokalizację. na najbardziej znanych konsolach do gier. w kieszonkowych grach elektronicznych. a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt. że można ją rozszerzać. dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu. a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki. "OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe. zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów. bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D. gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL. konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty. oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy. wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL. takie jak przekształcenia. nakładanie tekstur. cieniowanie. zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone. iPod touch oraz iPad! W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz: praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania. przekształcania i teksturowania geometrii wiedzę na temat pisania programów cieniujących. popartą praktycznymi przykładami opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7). Mac OS X. GNU/Linux. Unix — oraz układach wbudowanych informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone. iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami) zaawansowane techniki buforowania. renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych możliwości przetwarzania fragmentów. czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Twarda

Ilość stron: 688

Rok wydania: 2011

Rozmiar: 172 x 245 mm

ID: 9788324629763

Autorzy: Benj

Wydawnictwo: Helion

Inne książki: Benj

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Inne książki: Pozostałe książki

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Taniej o 5.28 zł 0.00 zł

Nott David
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Taniej o 32.95 zł 0.00 zł

Tom Fassnidge
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Anna Szczęsna
Miękka , W magazynie
Używana
Rachel Paling
72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info