Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
(Nie)zależne państwo, społeczeństwo. (Nie)zależna kultura i edukacja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "(Nie)zależne państwo, społeczeństwo (Nie)zależna kultura i edukacja" stanowi zbiór artykułów powstałych w ramach konferencji "Edukacja-Kultura-Społeczeństwo". Ósma edycja tego wydarzenia skupiła się na problematyce związanej z różnorodnymi aspektami podległości i wolności, zależności i autonomii. W publikacji zebrano 15 tekstów autorów, którzy są historykami, dydaktykami i nauczycielami. Autorzy mieli swobodę w wyborze tematów, co pozwoliło im na zbadanie funkcjonowania państwa, społeczeństwa, kultury i edukacji. Ich analizy obejmują wydarzenia z historii II Rzeczypospolitej, okresu Polski Ludowej oraz różnych okresów III RP. Dodatkowo, niektóre teksty wykraczają poza te ramy czasowe, koncentrując się na problemach wolności, niezależności i innowacji w dziedzinie edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "(Nie)zależne państwo, społeczeństwo (Nie)zależna kultura i edukacja" stanowi zbiór artykułów powstałych w ramach konferencji "Edukacja-Kultura-Społeczeństwo". Ósma edycja tego wydarzenia skupiła się na problematyce związanej z różnorodnymi aspektami podległości i wolności, zależności i autonomii. W publikacji zebrano 15 tekstów autorów, którzy są historykami, dydaktykami i nauczycielami. Autorzy mieli swobodę w wyborze tematów, co pozwoliło im na zbadanie funkcjonowania państwa, społeczeństwa, kultury i edukacji. Ich analizy obejmują wydarzenia z historii II Rzeczypospolitej, okresu Polski Ludowej oraz różnych okresów III RP. Dodatkowo, niektóre teksty wykraczają poza te ramy czasowe, koncentrując się na problemach wolności, niezależności i innowacji w dziedzinie edukacji.
