Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
New media in popuworld tools threats and social phenomena
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia fascynującą analizę współczesnego świata, ukazanego przez pryzmat populizmu w różnorodnych jego formach. Autorzy, reprezentujący różne kierunki badawcze i instytucje naukowe, wspólnie podkreślają istotną rolę nowych mediów. Stały się one uniwersalnym narzędziem, które może służyć zarówno ujawnieniu prawdy, jak i wspierać destrukcyjne działania. Ich egalitarny charakter sprawia, że są wykorzystywane przez szerokie spektrum użytkowników – od uczniów i studentów po polityków o różnorodnych przekonaniach. Dla współczesnych organizacji, niezależnie od ich celów, obecność w nowych mediach jest nieodzowna. Popularność nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych wpływa także na wybory społeczne, nie tylko te polityczne. Ostatnie lata pokazują, jak dostęp do informacji zmienia pejzaż społeczny. Jednak w gąszczu dostępnych danych istnieje ryzyko pominięcia tych naprawdę wartościowych, co stanowi spore wyzwanie w dzisiejszej cyfrowej przestrzeni. Książka jest napisana w języku angielskim.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia fascynującą analizę współczesnego świata, ukazanego przez pryzmat populizmu w różnorodnych jego formach. Autorzy, reprezentujący różne kierunki badawcze i instytucje naukowe, wspólnie podkreślają istotną rolę nowych mediów. Stały się one uniwersalnym narzędziem, które może służyć zarówno ujawnieniu prawdy, jak i wspierać destrukcyjne działania. Ich egalitarny charakter sprawia, że są wykorzystywane przez szerokie spektrum użytkowników – od uczniów i studentów po polityków o różnorodnych przekonaniach. Dla współczesnych organizacji, niezależnie od ich celów, obecność w nowych mediach jest nieodzowna. Popularność nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych wpływa także na wybory społeczne, nie tylko te polityczne. Ostatnie lata pokazują, jak dostęp do informacji zmienia pejzaż społeczny. Jednak w gąszczu dostępnych danych istnieje ryzyko pominięcia tych naprawdę wartościowych, co stanowi spore wyzwanie w dzisiejszej cyfrowej przestrzeni. Książka jest napisana w języku angielskim.
