Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neuroedukacja jako strategia pracy z uczniem doświadczającym niepowodzeń szkolnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie pełnym coraz nowszych i bardziej atrakcyjnych metod nauki, nie można zapominać, że kluczowym elementem wszelkiej ludzkiej aktywności jest prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu. Ta książka stara się spojrzeć na edukację, szczególnie w kontekście uczniów napotykających trudności na początkowym etapie swojej edukacji, przez pryzmat potencjału, jaki niesie ze sobą neuroedukacja. Wyniki badań nad mózgiem człowieka mogą służyć jako fundament dla zmiany podejścia edukacyjnego, zarówno ze strony nauczycieli, jak i samych uczniów. Autorka przedstawia wyniki badań prowadzonych wspólnie z uczniami biorącymi udział w dodatkowych zajęciach mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych. Publikacja ta oferuje propozycje, które mogą posłużyć do samodzielnego tworzenia lekcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów. Angażując uczniów w ten proces, umożliwiamy im stanie się ekspertami, a wdrażane pomysły mogą być modyfikowane i dostosowywane do każdej szkolnej rzeczywistości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie pełnym coraz nowszych i bardziej atrakcyjnych metod nauki, nie można zapominać, że kluczowym elementem wszelkiej ludzkiej aktywności jest prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu. Ta książka stara się spojrzeć na edukację, szczególnie w kontekście uczniów napotykających trudności na początkowym etapie swojej edukacji, przez pryzmat potencjału, jaki niesie ze sobą neuroedukacja. Wyniki badań nad mózgiem człowieka mogą służyć jako fundament dla zmiany podejścia edukacyjnego, zarówno ze strony nauczycieli, jak i samych uczniów. Autorka przedstawia wyniki badań prowadzonych wspólnie z uczniami biorącymi udział w dodatkowych zajęciach mających na celu wyrównanie szans edukacyjnych. Publikacja ta oferuje propozycje, które mogą posłużyć do samodzielnego tworzenia lekcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów. Angażując uczniów w ten proces, umożliwiamy im stanie się ekspertami, a wdrażane pomysły mogą być modyfikowane i dostosowywane do każdej szkolnej rzeczywistości.
